Gå til innhold

Kom me DIN vits.

Ranger emnet


Devil

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-Hva heter den lesbiske søstra til askepott?

Slikkepott…

 

 

-Vet dere hva den første homofile samen heter?? -Onti Jompa

Og den første homofile grekeren? -Konstant Vondtianus

 

 

-Kompisen til rundbrenneren spurte hvordan han taklet alle damene? “jeg tar det skritt for skritt!”

 

-Armless man enters wanking competition, and comes last!

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstant Vondtianus var fin :P

 

En bil ble vinket inn, og politibetjenten sa til mannen som kjørte bilen:

- Du kjører altfor fort, fartgrensen er 60, og du kjørte i minst 65!

- Beklager konstabel, det visste jeg ikke, sa mannen. Kvinnen ved siden av utbrøt:

- Bare 65? I følge speedometeret kjørte vi i minst 70! Mannen sendte kvinnen ett drepende blikk.

- Og, sa konstabelen. - Det venstre baklyset er gåent.

- Virkelig? spurte mannen overasket.

- Men kjære, du har jo snakket om å fikse det lyset i en uke! Mannen sendte kvinnen nok ett drepende blikk.

- Foresten så må jeg gi deg en bot for å kjøre uten belte, sa politibjenten.

- Jeg kjørte ikke uten belte, jeg løste det da du vinket meg inn, protesterte mannen. Kvinnen ved siden av fnyste:

- Hans, du kjører aldri uten belte. Dette ble for mye for mannen, og brølte til henne:

- Hold kjeft di kjerring! Politibetjenten snudde seg mot kvinnen og spurte:

- Snakker han ofte slik til deg?

- Neeiii da, bare når han er full.

 

Norsken, svensken og dansken skrytte over hvem som hadde den minste bestefaren.

Svensken: - Min bestefar er så liten at han kan stå oppreist under et bord.

Det er nå ingenting, sa dansken. - Min bestefar er så liten at han kan stå oppreist under en stol.

Da begynte Nordmannen å gråte. - Min bestefar er død, han døde da han falt ned fra teppekanten.

 

Arne gikk hen og ble så forelsket i Kari at det gikk nesten ikke an. Han satt bare og tenkte på henne, klarte ikke samle tankene, og klarte ikke spise - satt bare og pirket i maten. Faren til Arne sa til ham:

- Nå må du ta mot til deg, gå til Kari og si hvordan det er, du sitter bare og pirker i maten fordi du tenker på henne.

Da strammer Arne seg opp, går hjem til Kari, ringer på døren, og når Kari kommer sier han blygt:

- Du Kari, når jeg tenker på deg, mister jeg matlysten

 

Hva er det beste ved å ha Alzheimers sykdom?

Man møter nye mennesker hver dag.

 

Humoristen.no er en fin ting :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

kona og mannen ligger i senga, han tar ho på brystene og sier:

"hadde disse vært litt større, hadde jeg ikke hatt behov for kua"

Da kryper kona under dyna og tar han på tissen hvor hun så svarer:

"hadde denne vært litt større, hadde vi ikke hat behov for stallgutten"

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ektemannen spurte den blonde konen om hvorfor hun alltid lot bilnøkkelen stå i tenningen når hun forlot bilen.

– Hvis jeg tar med meg nøkkelen, så mister jeg den bare, sa hun.

– Ja, det er greit, kjære, men hva hvis noen stjeler bilen når du er borte?

 

– Åh, det går bra, sa hun. Jeg har alltid en reservenøkkel i hanskerommet!

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt uttrykket ”slik har vi alltid gjort det”?

 

Her er en historie.

 

Standard sporvidde for jernbaner i USA er 4 fot og 8,5 tommer.

Et litt merkelig mål, ikke sant?

Hvorfor valgte man akkurat dette som standard mål?

 

Grunnen er at det var slik de bygde jernbaner i England og det var utvandrede engelskmenn som bygde jernbanene i USA.

 

Hvorfor bygde man så jernbanene i England på denne måten?

 

Det er fordi at de første jernbanene ble bygget av samme menneskene som bygde hestevogner i byene og det var dette standardmålet som ble brukt.

 

Men hvorfor valgte de å bruke nettopp 4 fot og 8,5 tommer?

 

Fordi samme verktøy og former ble brukt på jernbanevogner som på hestevognene.

 

Greit. Men hvor hadde hestevognene akkurat den hjulbredden?

 

Jo, det er fordi at dersom man brukte en annen sporvidde, kjørte man vognhjulene i stykker fordi de ikke passet i de oppkjørte hjulsporene på veier som ikke var belagt med brostein.

 

OK. Men hvem bygde så disse gamle veiene med akkurat den sporvidden?

 

Romerne bygde de første større veier i Europa (og i England) for sine tropper. Veiene stammet fra den tiden.

 

Ok, men hva med de hjulsporene?

 

De romerske paradevognene lagde de første hjulsporene i de den gang nye veiene.

Etterpå måtte alle andre bare tilpasse seg for ikke å ødelegge sine vognhjul.

 

Ettersom paradevognene var laget spesielt for romerriket, hadde alle eksakt samme sporvidde.

 

4 fot og 8,5 tommers bredde på jernbanen i USA stammer m.a.o. fra spesifikasjonene for en romersk paradevogn!

Lenge leve tradisjonene!

 

Så neste gang du kommer over en merkelig spesifikasjon (eller en byggeliste???) for ett eller annet og du lurer på hvilken ”hestræv” som har funnet på dette, er du kanskje inne på noe.

De romerske paradevognene ble nemlig bygget akkurat brede nok til at to heste-rumper akkurat fikk plass ved siden av hverandre i draget på vognen!

 

Men det er ikke alt…

 

Når du ser romfergen Space Shuttle stående på avfyringsrampen sitter det to store raketter på hver side av den store drivstofftanken. Det er svære startraketter, såkalte SRB-raketter. Disse produseres av selskapet Thiokol på fabrikken deres i Utah. Ingeniørene som konstruerte rakettene spurte om de ikke kunne lage de litt bredere. Men det gikk ikke, siden rakettene må transporteres på jernbanen fra Utah til Kennedy Space Center.

På denne distansen går jernbanen gjennom flere tunneler og rakettene måtte ikke være større enn at de kunne passere gjennom disse.

Tunnelene er litt bredere enn jernbanesporene, og jernbanesporene er, som du husker, like brede som to hesterumper.

 

En vital del på verdens mest avanserte transportmiddel er altså bestemt av bredden på en hesterumpe for 2000 år siden.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du din Bibel?

Laura Schlessingen er en kjent programleder på en konservativ kristen radio kanal i USA. I programmet gir hun råd til lyttere som kan skrive eller ringe til henne om sine problemer.

Nedefor følger en oversettelse av et åpent brev til Dr Laura skrevet av en anonym lytter.

 

Kjære dr Laura.

Takk for at du gjør så mye for å lære andre mennesker om Guds bud. Jeg har selv lært mye av deg og prøver å dele disse kunnskapene med så mange jeg kan. Dersom noe f.eks spør meg om homoseksualitet, minner jeg dem bare om 3:e Mosebok 18:22 hvor det står at homoseksualitet er en synd og dermed er den saken ferdig diskutert.

Imidlertid må jeg erkjenne at jeg på visse andre områder er noe usikker på hvordan jeg best skal følge Guds bud.

Nedenfor har jeg listet opp de jeg sliter mest med:

 

1. Hver gang jeg brenner en okse vet jeg at dette gir en duft som behager herren (3:e mosebok 1:9). Problemet er at naboene klager.

2. Jeg ønsker å selge min datter som slave (2:a mosebok 21:7). Med dagens prisnivå, hva mener du er en fornuftig pris?

3. I 3:e Mosebok 24:44 står det klart og tydelig at jeg kan eie både mannlige og kvinnelige slaver så lenge de er kjøpt fra et naboland. En venn av meg hevder dette kun gjelder østeuropeere og ikke svensker eller finner. Her trenger jeg litt hjelp. Kan jeg eie svensker?

4. Jeg har en nabo som insisterer på å jobbe på sabbaten. 2:a moseboken 35:2 er helt klar på at han må drepes. Er jeg moralsk ansvarlig for å gjøre dette selv?

5. En av mine venner mener at selv om det er stor synd å spise skalldyr(3:e mosebok 11:10), så er homoseksualitet verre. Jeg er uenig. Hvem av oss har rett?

6. I 3:e mosebok 21:20 står det i klartekst att jeg ikke får nærme meg guds alter om jeg ser dårlig. Jeg må erkjenne at jeg lider av viss nærsynthet og derfor bruker briller. Må synet være helt perfekt eller kan vi akseptere et visst slingringsmonn i dette spørsmålet?

7. De fleste av mine bekjente går til frisøren. De klipper håret på sidene og raker skjegget i kantene. Dette helt tydelig en synd iht. 3:e mosebok 19:27. Hvordan bør de straffes?

8. Min onkel har en gård. Han synder mot 3:e moseboken 19:19 fordi han sår ulike planter i samme jord. Hans kone er ikke stort bedre ettersom hun går kledd i klær som er laget av mer enn en tøy-sort (vanligvis en blandning av bomull og polyester). Han har også den stygge uvanen att at han banner mye. Er det virkelig helt nødvendig at vi samler HELE bygda bare for å steine de to? (3:e mosebok 24:10-16)? Er det ikke like enkelt å brenne de till døde på et familie-bål slik vi gjør med mennesker som ligger med sine slektninger (3:e mosebok 20:14)? Jeg vet att du gått i dypet med denne type problemstillinger. Så jeg er helt sikker på att du kan hjelpe meg. Takk for at du stadig påminner oss om att guds ord er evig og uforanderlig.

Med vennlig hilsen en trofast lærling og tilbedende fan.

Endret av Hot Rod

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard er vel Alle barna :D

 

-Alle barna kom uskada fra sykkelturen untatt Brede, han fikk balla i sykkelkjedet.

 

-Alle barna fikk fine gaver til jul untatt Frank, han fikk bank.

 

-Alle barna hadde det gøy på festen untatt Kjell, han fikk smell.

 

-Alle jentene fikk seg kuk den kvelden untatt Gitte, hun fikk fitte.

 

-Alle gutta hadde ordna seg dame unntatt Tore, han kjøpte hore.

 

-Alle barna hadde det gøy på nyttårsaften untatt Kåre, han hadde bensin i håret.

 

 

 

-Minni gikk seg vill i skogen. Så kom Mikke å redda henne, og da fikk Mikke Mus.

 

-Bu Chu og Fu flytta til USA fra Kina. De ville amerikanisere seg litt og fant ut at de skulle bytte navn. Bu kalte seg Buck, Chu kalte seg Chuck og Fu flytta hjem til Kina.

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann ankommer sin yndlingsrestaurant og blir raskt henvist til sitt stambord. Da han får menyen, ser han at det sitter en svært vakker og sexy kvinne bare 2 bord unna, og hun sitter også alene.

 

Han beslutter seg for å tilkalle kelneren.

 

"Vær vennlig å sende en slik flaske..." sier han mens han peker på husets dyreste flaske hvitvin i menyen "... over til henne ved det bordet der og si at den er fra meg" sier han til kelneren idet han stapper en tohundrelapp diskret i kelnerens brystlomme.

 

Det gjør kelneren selvfølgelig, og kort etter ser mannen kelneren gå mot kvinnen med den dyre vinflasken på brettet. Kvinnen ser på vår mann, men i stedet for å la kelneren åpne vinen, lar hun den stå på sitt bord og gir kelneren en lapp.

 

Kelneren går rett til vår mann og rekker ham lappen.

 

"Hvis jeg skal akseptere vinflasken fra deg, så skal du ha en Mercedes i garasjen, 10 mill. på bankkontoen og 18 centimeter i buksene", står det på lappen.

 

Kort etter vender kelneren tilbake til kvinnens bord med en lapp fra vår mann. Hun folder den ut og leser :

 

"Kjære frøken. I min garasje befinner det seg en Ferrari F40, en Mercedes S600 og en Jaguar XJ12. På min bankkonto befinner det seg over 90 millioner kroner. Men ikke faen om du er lekker nok til at jeg er villig til å skjære 10 cm av junior bare for din skyld. Bare send vinen i retur, di ku!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår