Gå til innhold

Storgata på Notodden - Underskriftskampanje

Ranger emnet


ludrio

Anbefalte innlegg

Skal nevnes at kampanjen ble lansert her i Skien/Porsgrunn for testing, og 50 av underskriftene kom herfra som testing men samtidig som støtte.

 

Jeg personlig har ikke kjennskap til mange på Notodden, så grunnen er rett og slett at ikke mange på Notodden vet om kampanjen enda tipper jeg :)

 

Er 83 underskrifter i skrivende stund, støtte fra hele landet faktisk. Stå på

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal nevnes at klubben Sviddgummi har ingenting med noe av dette å gjøre. Eneste er at vi ønsker å unngå tull som i 2006, og ikke gjøre "råne ryktet" verre enn det allerede er.

 

Sviddgummi er 100% nøytral til saken, og skal ikke forbindes med protester eller demonstrasjoner på Notodden.

 

Har sett at noen hinter til at klubben har dårlig navn i forhold til saken, men det er urelevant. Klubbens navn er basert på arrangementer vi deltar på som f.eks drift trening osv.

 

Så er det tydelig for alle.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har ikke kjennskap til mange på Notodden, så grunnen er rett og slett at ikke mange på Notodden vet om kampanjen enda tipper jeg :)

 

 

korrekt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo ikke nøytrale om dere har lagd en underskriftkampanje?

 

jo, for 98% vil ha gata åpen pga butikkene, det er jo BUTIKKENE det er snakk om i dette tilfellet. De får ikke solgt noe når folk drar til Tuven-senteret. Personlig gir jeg stort sett F... men syns det blir for dumt at byråkrater skal bestemme over 12 000 innbyggere.. Ingen med sunn fornuft er nøytrale i denne sammenhengen NETTOPP fordi butikkene går konkurs i sentrum, det gikk dårlig for dem under prøveperioden;) Men jeg bor ikke der og da bryr det meg ikke SÅ mye.. Men er kjipt at noen håndjagere i kommunen skal ødelegge for butikkene der, eller føde Tuven-senteret med kunder og ta i fra de mindre butikkene der.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nøytrale i den forstand at det er jeg personlig som har laget den, og ikke hele klubben. Men siden jeg driver nettsiden og alt det, bruker jeg vår webserver til hosting av kampanjen.

 

Og det at vi er nøytrale, mener jeg at vi selv ikke sier ja eller nei. Vi er imot at de skal stenge gaten om det er kun for å kutte ut rånere, men samtidig om det ligger mer bak det må det taes til rette for.

 

Uansett, det må gå ann å bidra til å unngå opptøyer og bråk uten å få masse spekulasjoner fra folk her inne, syns jeg.

 

Man prøver å gjøre noe godt, og ender opp med spekulering tilbake.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, her kommer spørsmålet. Er du imot at Storgata på Notodden stenges fra 23:00 til 06:00? Da kan du skrive under her:

 

http://www.grenlandgatebil.no/notodden . Direkte link til selve skjemaet er her: http://www.grenlandgatebil.no/notodden/?s=skrivunder

 

Om du syns det er tullete at folk må være ute etter 23:00 eller at råning og slikt er tull, vennligst ikke skriv tull i underskriftskampanjen. Kampanjen blir iverksatt kun for å hjelpe de som syns det er urettferdig at det stenges så tidlig.

 

Vår holdning til saken er nøytral.

 

Om 40000 tullete rånere signerer det der betyr ikke en dritt.

Få signaturer fra de som eier foretninger/bor langs storgata.

 

Lov å bruke hodet litt også...

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det der var direkte frekt.

 

Ber om at denne tråden slettes, da det møtes kun med mostand. Man prøver å gjøre det lille man kan fra en helt annen by for å UNNGÅ opptøyer og bråk som i 07. Ikke forvent at en som ikke en gang bor der skal reise opp og få underskrifter og dill dall. Det er for å unngå de idiotiske opptøyene, som ødelegger rykte for ALLE andre bilglade i norge.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 40000 tullete rånere signerer det der betyr ikke en dritt.

Få signaturer fra de som eier foretninger/bor langs storgata.

 

Lov å bruke hodet litt også...

 

du er jo bare en tilbakestående neandertaler slitenvolvo, du trenger ikke å bevise det flere ganger nå.

 

Til ludrio, det som vi skulle ha gjort er å få forretningseierne til å støtte opp, det bør være noen fra notodden som drar i gang det hele og som kjenner til situasjonen, som jeg har hørt hittil er det kittilsen som har planlagt noe, mer veit jeg ikke, demonstrasjon er under planlegging i hvertfall.:angelsmili:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, for 98% vil ha gata åpen pga butikkene, det er jo BUTIKKENE det er snakk om i dette tilfellet. De får ikke solgt noe når folk drar til Tuven-senteret. Personlig gir jeg stort sett F... men syns det blir for dumt at byråkrater skal bestemme over 12 000 innbyggere.. Ingen med sunn fornuft er nøytrale i denne sammenhengen NETTOPP fordi butikkene går konkurs i sentrum, det gikk dårlig for dem under prøveperioden;) Men jeg bor ikke der og da bryr det meg ikke SÅ mye.. Men er kjipt at noen håndjagere i kommunen skal ødelegge for butikkene der, eller føde Tuven-senteret med kunder og ta i fra de mindre butikkene der.

 

Butikkene går konkurs fordi gata er stengt på natta? :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber om at denne tråden slettes, da det møtes kun med mostand.

 

Tåler du ikke kritikk kan du jo gi opp alt som heter forum da :rolleyes:

Hold deg utenfor, se hva som skjer. La folk synse og klage. La dem holde tråden på toppen - all PR er god PR.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jo bare en tilbakestående neandertaler slitenvolvo, du trenger ikke å bevise det flere ganger nå.

 

Til ludrio, det som vi skulle ha gjort er å få forretningseierne til å støtte opp, det bør være noen fra notodden som drar i gang det hele og som kjenner til situasjonen,

 

Utrolig, først kaller du meg tilbakestående neandertaeler, og så gjentar du ideen min.

Til de som må ha det inn med teskje. En haug med underskrifter fra masse random rånere betyr ingen ting, fordi det er noe som er opp til Notoddens inbyggere å bestemme. Og meningen til de som bor/driver foretning på storgata veier tyngst.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår