Gå til innhold

Hvor få laget opp stickerzzz?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Skolen tauer alle biler som ikke står på elevparkeringen.. De snakker om tau, tau og tau. Da skal jeg ha en sticker i ruta som det står "Too low to tow" på.. For å irritere rektor litt :) Googla det, tråla eBay, det finnes ikke..

Hvor lager de opp stickerzzz? Trenger ikke noen råavanserte greier med bilde og alt..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen tauer alle biler som ikke står på elevparkeringen.. De snakker om tau, tau og tau. Da skal jeg ha en sticker i ruta som det står "Too low to tow" på.. For å irritere rektor litt :) Googla det, tråla eBay, det finnes ikke..

Hvor lager de opp stickerzzz? Trenger ikke noen råavanserte greier med bilde og alt..

 

 

Eirik

 

hehe, hvorfor ikke bare følge reglene?:P

 

skal sende deg en link til en side når jeg kommer hjem;)

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD DaMN å dumme dere er! finnes jo flere dekal/grafikk forretninger i norge enn det finnes rimi!

 

Erik, Sjekk med Autoart, Marco reklame, DIN DEKOR, anbefaller jeg. AUTOSIGN, Kursiv..

 

Google meg æs!

 

Din dekor kan både printe ut, eler så kan du handle deg en aluplate i 1mm Tykkelse og kappe den i dimesnsjonene du vil ha og få han til å trekke folie med text på dem! så har du ferdige proffe skilt!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Norsk Skiltservice!

Flinke folk, billige priser, GOD folie!! Du kan få alt av ønskelig folie, fra billig Avery folie til svindyr 3M Folie i refleks.

Har tett samarbeid med de igjennom jobben, da de leverer alt av folie til dekor på brannbilene.

 

Anbefales!

http://www.norskskiltservice.no/

 

Ta kontakt med Kjersti, hils fra Lars på Braco ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår