Gå til innhold

RCN: Mercedes C230-16

Ranger emnet


evopower

Anbefalte innlegg

Ja i år blir det kjøring med en Mercedes C klasse! 96 modell med motor og gir fra 85 modell 190 2,3-16. Motor er ganske urørt, originale 185 hk og 240 Nm. Lamellsperre og 3,91 utveksling og bilstein dempere rundt om. Det er vel det hele. Et billigbygg som jeg skal ha mye glede av.

 

Skal legge inn bilder så jeg kan holde dere oppdatert på oppussingen. Bilen skal bare lakkeres om i år, så får vi ta de større endringene til 2010.

 

Bilder fra da jeg hentet bilen:

21092008005.jpg

 

21092008007.jpg

 

21092008006.jpg

Endret av evopower

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for positiv respons:) Det blir i hovedsak satsing på Norgescupen i bakkeløp for RCN i år (se http://www.bakkelop.no for info og terminlister) Der er det 3 helger, hvoran 2 todagers og ett endagers løp.

 

Utenom det blir det ett løp i norgescupen i Rallycross i Bergen og runden på Lyngås, det er to baner jeg liker. Utenom det får vi se hva økonomien rekker til. Noen som ville likt å sett den på gatebil i år kanskje?? hehe.

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bli når du blir stor da Daniel? ;)

håper å få se bilen i aksjon engang! har ikke vert å sett på løp på minst 2 år! begynner å få abstinenser :( håper på å få hive meg ut i bilsporten jeg å når jeg er ferdig med utdanninga :)

til lykke med pen bil og selv om du tror det ikke er en vinner bil så får du i det minste kjøre med stil ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja da er vi kommet til 5 februar. Bilen er nå lakkert. Litt før/etter bilder:

 

 

Bildermilitretogmb412.jpg

 

 

Bildermilitretogmb410.jpg

 

Bildermilitretogmb417.jpg

 

Bildermilitretogmb416.jpg

 

Bildermilitretogmb415.jpg

 

Bildermilitretogmb422.jpg

 

Bildermilitretogmb421.jpg

 

Bildermilitretogmb419.jpg

 

Bildermilitretogmb418.jpg

 

Skal få montert inn bensintank og batteri i bagasjerommet til helgen. Da skal den være ganske så klar til teknisk kontroll 21 mars:scooter:

Endret av evopower

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7. Februar i dag og jeg har montert ferdig i bagasjerommet og kjørt bilen ut av garasjen for å få tatt bilder i dagslys. Starta på første forsøk;)

 

Bildermilitretogmb428.jpg

 

Bildermilitretogmb424.jpg

 

Sjekk all den snøen! Kom 40 cm i løpet av gårsdagen. Har aldri opplevd lignende her på vestlandet:) Må si bilen kler den spoileren som er justerbar og greier. Har sikkert utrolig mye å si..hehe.

 

Bildermilitretogmb425.jpg

 

Bildermilitretogmb427.jpg

 

Bildermilitretogmb429.jpg

 

Bildermilitretogmb430.jpg

Endret av evopower

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår