lunnern Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hei Jeg tenkte å spørre her før jeg sender den på verksted. Det som skjer er at når du kjører virker bilen som den skal, men plutselig uten forvarsel stopper den. Det virker nesten som om du vrir om teningen og bilen stopper, turtelleren legger seg flat og som regel kommer den igjen etter 2 sekunder. Men noen gang stopper den helt, og vill ikke starte igjen. starteren går rundt og rundt. Det virker som om det ikke er gnist på pluggene når jeg tar den inn til metall. Plutselig starter den å går fint igjen. Og den kan gå fint i flere dager. Jeg har koblet vekk startsperren på Defa alarmen så den er utelukket nå. Bilen er en Audi 80 2,3 cab. gått 250 000 km Nye deler: Fordelerlokk og brukt fordeler Tennplugger Noen som vet hva det kan være eller har en ide? Hilsen Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 ...derfor er det nok også greiest å forhøre seg i Audi 80,90... kategorien. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Har samme problemet på min Audi Cab når den står noen dager uten å bli brukt. I fjor sto den ett helt år pga. Militæret å nå er den helt ubrukelig. På min er det tenninga som kutter helt plutselig. Bytta sluttrinnet på tenninga som kosta meg noen lapper utn bedring. Eneste jeg kan tenke meg som jeg skal prøve er å bytte ut no greier bak på tenningslåsen. Om du finner ut av det hadde det vært greit om du posta det her :) Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg