Gå til innhold

Godt kjøp?


AVTAU

Anbefalte innlegg

Bilen nærmer seg 20 år. Her er det fare for flere kostbare reparasjoner.

 

Derfor bør du få bilen naf testet, slik at alt som er dårlig og bør byttes kommer for dagen. Så må du spørre deg selv om du har penger, gidder og tid til å fikse tingene.

 

Ang. rust så er dette dessverre et velkjent problem i hjulbuer. Med mindre du fikser det selv så må du nok bla opp 10 laken for å fikse hjulbuer og lakke opp. (vel, i dette tilfellet virker det som bilen trenger ny lakk overalt).

 

Ang. motor så ville jeg kjøpt 160hk versjonen. Da har du en virkelig morro bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallao. Skal snart gå til innkjøp av min første bil:) har hatt lyst på Crx siden 15årsalderen. Jeg lurer på om http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15937963&sid=xz7cabwRuN_058207&pos=null&tot=null er et godt kjøp? Bilen står nemlig i nærheten og har lav km noe som passer veldig bra.

 

Hva tror dere?

 

 

Tror at du kommer til å bli veldig fornøyd!!

Har ringt henne et par ganger selv nå og forhørt meg om bilen å det virker som et bra kjøp:)

Hadde jeg hatt 25 selv nå så hadde jeg handlet idag...ikke bare er det få av disse bilene men kjøper du den for 25 og gjør en liten inssats med bilen går det ikke an å tape penger på denne bilen...Kan kjøpe den av deg igjen til høsten;) hehe

 

Som tidligere skrevet så hadde jeg akk samme bilen Type ED9. Hadde eksos og åpent filter og alle som prøvde den trodde det var vtien, Og den får du ikke til 25 laken:P Sjekk bilen for rust ved takluke, hjulbuer og hvis det kun er overfalte er det jo ikke noen sak å holde ved like(en stund) :P

Hadde prob med løse blinkere det kan du også se etter.

 

 

Løp og kjøp! Fyll bensin og olje så har du denne bilen i lang tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår