Gå til innhold

Gr a bil til salgs på mobile.de

Ranger emnet


240ft

Anbefalte innlegg

du får ta å kjøp denne du trond så er du den eneste i norge iallefall som kan si dæm har 2stk volvo 240 grp a bila i bilparken sin.

 

Hehe, nei prøve og si til meg selv att jeg ikke så denne annongsen. Det er lite vits i og kjøpe denne da jeg har en som er nesten ubrukt og med strøkent kaross. Det eneste jeg mangler er luftjekker og hurtigtanking og det får jeg for 15000kr

 

Tviler på att det er rett bur i denne, det er ikke likt med rubi buret som er i min. +at stripene,rutene og skjermene er det noe rart med. men det kan jo være endret i ettertid.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, nei prøve og si til meg selv att jeg ikke så denne annongsen. Det er lite vits i og kjøpe denne da jeg har en som er nesten ubrukt og med strøkent kaross. Det eneste jeg mangler er luftjekker og hurtigtanking og det får jeg for 15000kr

 

Tviler på att det er rett bur i denne, det er ikke likt med rubi buret som er i min. +at stripene,rutene og skjermene er det noe rart med. men det kan jo være endret i ettertid.

 

Ja det skulle hvært moro med litt mere info om denne bilen.

Kan være en av de tidlige modellene, fordi den har ikke hurtig tanking som RAS og eggenberger bilene, ser det på bensin opplegget baki, men layouten på bensin anlegget passer bedre med de tidlige prøve modellene som ble bygget.

 

Den kan jo være kræsjet og bygget opp igjen..

det ser jo ut som lekan ruter som nevnt med skyve del i fremruta.

det er også for lite bilder og for dårlig kvalitet til å se detaljer.

 

Det må jo være mulig å spore opp noe mer info om bilen.

det står jo blandt annet at det er tynplate kaross..

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei prøve og si til meg selv att jeg ikke så denne annongsen. Det er lite vits i og kjøpe denne da jeg har en som er nesten ubrukt og med strøkent kaross. Det eneste jeg mangler er luftjekker og hurtigtanking og det får jeg for 15000kr

 

Tviler på att det er rett bur i denne, det er ikke likt med rubi buret som er i min. +at stripene,rutene og skjermene er det noe rart med. men det kan jo være endret i ettertid.

 

e d leng til din grp a 240 e ferdig da? bli den å sjå på eventuelle volvo treff etter hvert. synes du ska legg ut litt flere bilda av den på nett sia dokkers. eller er den et hemmelig prosjekt dær man bare må vent til den er ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt å få den ferdig te sommern 2010. Må vel vis den fram på noen treff. Tja Espen som styre med nettsida vårres. Har itj kommi så langt i moteringa enda. Like best å vis den fram når den e ferdig ja :)

 

Kanskje på tide at æ får oppdatert nettsia litt.

Går an å legg ut nå bilda da trond, nå småtteri bare.

Skulla hatt mer info om bilan vårres sjøl innpå der å kanskje, med litt bilda

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må legg oppdater den, med dele salg og det hele.

 

De kjørte jo Gr-A i spania. Var jo enda en tilsalgs der for 4 år siden til 300 000 nok.

 

Gleder meg til å se denne bilen, da den blir kjøpt av en kjenning av meg :):):)

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må legg oppdater den, med dele salg og det hele.

 

De kjørte jo Gr-A i spania. Var jo enda en tilsalgs der for 4 år siden til 300 000 nok.

 

Gleder meg til å se denne bilen, da den blir kjøpt av en kjenning av meg :):):)

 

 

Trønderbataljon på færde igjen.. det meste havne her:P

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår