Gå til innhold

Min Riviera

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:usa:

Fikk telefon frå Biltilsynet i Førde i dag, der hadde dei studert bilda eg sendte til dei og ville godkjenne bilen som den var viss ikkje senkinga var heilt uforsvarleg og hjula ikkje tok i skjermar osv. :D:D:D

 

Viser seg visst at det var lønnsomt å stikke innom dei for ein prat om bilen...

-90 Mercedes 300E 4-matic

-63 Buick Riviera Kustom

 

Härda killar rakar pungen med vinkelslip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Update: Biltilsynet gjekk til faen so no er litt nye deler på veg. bl. anna nytt "hevesett", so satsa vi på skilter i løpet av kort tid:)

Legge ut noken bilder fra Show 'n shine og.

 

IMGP6857.JPG

 

IMGP6918.JPG

 

shownshine09off292.JPG

Vart #3 Meguiars Shine Award der oppe

Og Beste Cusom på vårmønstringa i Fosnavågen.

-90 Mercedes 300E 4-matic

-63 Buick Riviera Kustom

 

Härda killar rakar pungen med vinkelslip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Får vel slenge ut en tråd om mitt ankomne prosjekt som forhåpentligvis blir feridstilt og skilta til sesongen.

 

1963 Buick Riviera

401cid. nailhed med offenhauser toppdeksel og kustom filterboks

Twin Turbine kasse

kustom interiør

kustom exteriør.

 

 

 

 

tar gjerne imot tips til sidespeil og el. døropning

 

-------------------

Jeg har selv en 67 Riviera med tilstand 2, men jeg liker helst originale biler. Hvis du skal gjøre noe med denne foreslår jeg at du får tak i originale options i stedet for å stappe den full med jallating som elektriske døråpnere o.l.

 

I stedet for å bytte innsug/forgasser i nailheaden din, som jo heter nailhead pga de små ventilene, kan du heller sette inn en 455 med th-400 bak. Men ta for all del vare op 401 slik at du kan bygge den tilbake til original stand om noen år. Originle biler vil alltid være mer verdt.

 

Ellers ser bilen fin ut den. Ta vare på den!

 

 

 

67 Buick Riviera

80 Buick Skylark

88 Buick LeSabre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår