Gå til innhold

ny 525 !! noe jeg bør se etter?

Ranger emnet


steffe

Anbefalte innlegg

Hei , skal hente meg en1992 mod e34 525 på tirsdag.. er knekt eksos ved bakerste lyd demper, bensin lekasje rett over og så tappes den for strøm....

noen som vet hvor man får tak i billig eksos?

hvilken dimensjon det er på bensin slangene? eller om det er typisk et bensin filter som er rustett i filler??(som på sierra)

 

til slutt.. om noen har no triks på å spore hvor strømmen forsvinner? tenkte gå med prøve lampe, å se sjekke sikrings boksen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har vel lite peil når det gjelder el feil på e34, men for å sjekke hvor strøm går er det jo bare å koble ampere meter på da:) da ser du jo hvor mye strøm som går, og da kan du jo f.eks prøve å koble fra diverse ting da vettu og se om det slutter å trekke amper:)

 

Ampere meter går jeg ut i fra du vet hvordan brukes?

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp .. har feilsøkt en del.. fikk tips om å ta av jord kabelen fra bateriet og koble en prøvelampe mellom batteri og jord. ved strømm tap skulle den da lyse... og det gjorde den..

trakk ut sikring på sikring, og alle rele en etter en, men lyser fortsatt!!

sporet strømmen til sikringsboksen.. (fulgte en sort + kabel fra bateriet..) den som går inn under dash bordet på førerside..

har lagt opp hovedstrømsbryter inntil jeg finner strøm tyven..

men takker for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår