Gå til innhold

240 tic eller v8

Ranger emnet


factions

Anbefalte innlegg

turbo....diesel!;)D24 f.eks.

 

Her har du en film som du kan ha som inspirasjon.

Bortsett fra at du ikke gjør den så råtten utvendig da;) så bygger du 3" rakrør fra turboen og ut bak.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville vertfall ikke gått for noe v12...:P stort og tungt og kjedelig lyd:P høres ut som ei symaskin!

 

woot???

symaskin? :P

 

hva er det moren din syr med da?? hahaha..

symaskin er vel mer type vtec lyd, av en fire sylindret 1.6 liter motor med 8000rpm eller.no :P

 

Men: @ trådstarter

Om du skal ha over 300hk, er nok v8 lettere og billigere, samt da får du amerikanske girkasse du kan slenge bak på motoren.

 

Skal du ha under 300hk, ville jeg satset på ft/fk, større dyser, turbo, chip, 3" eksos, etc. da drar det greit, bruker ikke all verden med bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man ha mer enn orginalt så driter man i bensinforbruk enkelt og greit hk=bensinforbruk mere hk mere bensin V8 er det enkleste og skru på pluss enkelt og trimme billig orginalt oxo 5000-10000kr med kasse og ca 200-250hk..

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen snik-bilder ute å går?? Trenger inspirasjon....

 

einaste eg veit er at den vart på begynt (lakkert og montert i motor og gir) for 2-3 år sia for så å bli solgt til noverande eiger som etter det eg har hørt ikkje har gjort noke meir.

 

men -veritas- veit sikkert meir om den enn eg gjer.

-90 Mercedes 300E 4-matic

-63 Buick Riviera Kustom

 

Härda killar rakar pungen med vinkelslip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke så forferdelig mye om den, bortsett fra at den har stått urørt på samme plass i 2-3 år som du sier. Kan prøve å snike til meg noen bilder av den ja :)

 

Hadde vært supert!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår