Gå til innhold

Hjelp ! Varsellampe lyser

Ranger emnet


Ole M Moen

Anbefalte innlegg

Den gule lampa av en motor lyser, blinker av og til, men lyser for det meste konstant.

 

Instruksjonboka mi er på tysk, men regner me det betyr at noe er feil me motor elle utslipp eller noe sånt?

 

Men det er også kommen eg slags vibrasjon eller risting i hele bilen etter at den bynte å lyse....

 

Noen som har noen gode ideer til hva det kan vere?

 

Takker på forhånd!

Bruksbil.... Forslag?

Nissan Silvia s14 -1994. (banebil)

Lexus IS200 - 2000 (Solgt)

Volvo 240 gl - 1986 (Solgt)

Subaru Justy - 1995 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen sprang ut i bilen min å sjekket litt opp her jeg har samme lampe som deg jeg bare forvekslet den med en annen ;) men dog jeg har en passat STV highline 06 og der betyr den gule motor lampen: Feil på avgassystemet.. regner med at den går på bensin men er de diesel, kan de være partikkel filteret som er tett, er de bensin er de muligens Lamda Sonden som er defekt, dette har jeg vært litt borti før men du kan altids ta en diagnose test, skal komme opp der. Håper dette kan hjelpe deg eit steg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt den på diagnose, men de fikk ikke kontakt me hjernen på bilen, så får vel prøve ett annen sted.

Har sjekk coilene, men når jeg napper ut en så slukker bilen seg, og da starter den ikkje igjen, før eg har koblet den på igjen.

Bruksbil.... Forslag?

Nissan Silvia s14 -1994. (banebil)

Lexus IS200 - 2000 (Solgt)

Volvo 240 gl - 1986 (Solgt)

Subaru Justy - 1995 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår