Gå til innhold

Den ganske maskuline, men koselige tråden for SAAB. (Offtopictråden for Saab)

Ranger emnet


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Å påstå at 2008 93 ligger dårlig på veien vil jeg si er rimelig feil. Må jo ha sportsunderstellet, men den ligger godt på veien. Noen som har lest om ReAks?

 

ReAxs system

 

En chassiskonstruksjon som gir myk, gjensidig påvirkning mellom styring, forhjuls- og bakhjulsopphengene av mulilinktypen. ReAxs lar bakhjulene styre svakt med inn i svingene slik at bilen hjelpes i riktig retning. Styringen blir meget presis og tilbakemeldingene gjennom rattet bekrefter den trygge følelsen av absolutt kontroll gjennom svingene.

 

Anbefaler alle å prøvekjøre en. :)

Å kjøre 2007 modell sammenlignet med en 2008 er som å kjøre en helt annen bil:)

2008 Saab 93 1.8t BioPower

x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine første meter bak ett ratt starta som 12 åring i bestefars 99 hjemme på jordet. Senere kom en 900 i familien og ble min læreplass med "L" på bagasjelokket fra første dag om 16 - åring.

Så ett par år etterpå som 18 åring manglet jeg kronasjer til egen bil, så da fikk jeg låne 900 så mye jeg ville. Kjørte døgnet rundt lenge i den der. Vet ikke nøyaktig hvor mange km jeg kjørte, men det var ikke langt unna 30000km på noen få mnd.

Så etter ett halvt år med lappen kom jeg over en 900Turbo med airflow styling og diverse snax, det ble handel på stedet. Litt småpjusking og bygging av anlegg før jeg viste den offentlig.

Gikk temmelig bra og satt på plass mange i byen. Den står nå som ett prosjekt hvor jeg skal fikse rust og skremme litt mer utav motoren. Skal ha den ferdig til våren.

 

Nå vurderer jeg å kjøpe en 9000 2.3 16v i tillegg.

VW Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår