Gå til innhold

Charade G11R GTti

Ranger emnet


Retaliator

Anbefalte innlegg

Jøss. Enda en GTti i Norge :)

Er ganske mye jobb å få denne motoren inn i G11 karossen. Men er massevis som har gjort det. Må skifte motorfester etc

Står faktisk veldig utførlig på Daihard.com sine Faq sider.

 

Men hvorfor ikke bare regge GTin istedet? Er jo lave engangsavgifter også.

Har du en rød uregistrert G11?

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen har blitt solgt fram og tilbake i europa som kun delebil. Så det er ikke noe papirer å få tak i til den. Fikk tak i den for en billig penge langt inne på bonde landet i Danmark:-)

Så må nok plukke deler av den:-(. Motoren og giret virket bra, interiøret virket som om det ikke var brukt, men utvendig virket det som om den var kjørt ned ett fjell åtte ganger.

Skal ta en titt på Daihard jeg å få studert litt.he he.

Trenger ikke noe deler da:-)

Har en rød g11 turbo ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 5 months later...
Se der ja :) Endelig har min drøm ang motorbytte i den bilen blitt oppfyllt... Tøffere en toget spør du meg. Men mangler en intercooler da. Den orginale er ikke så værst egentlig.

 

Grattis med feit bil. Bruker du min store eksos enda?

 

 

For de som ikke vet,så har denne bilen fått en heltny motor som aldri ble,levert i det karroseeriet. Twincam er bare lekkert i den der :):):):)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twincam er lekkert i alt.. :) hehe

 

Se der ja :) Endelig har min drøm ang motorbytte i den bilen blitt oppfyllt... Tøffere en toget spør du meg. Men mangler en intercooler da.

 

IC ala dette ;)

DSC01668.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen ser ut til å være orginal turbo eksos,men blir ett Svendsen eller noe før våren .

Tenkte jeg skulle finne en avlang IC som passer inn i G11r fangeren, men må jobbe litt med de fangerne først.Litt defekte:-) he he

 

Håper du skal bruke orginal fangerene. Har en del til bakfangeren her enda. Den delen lengst ned. Er jo et greit høl til intercooler foran i fangeren ihvertfall :-)

Også er der fangerene superduper sjeldne. Vestatec kit

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår