Gå til innhold

Sier ikke dette litt?!

Ranger emnet


alex_89_p

Anbefalte innlegg

jeg må le, politikerne(spesielt SV) er SÅÅÅÅ opptatt av miljø, men når det kommer til veisatsing som lett kan redusere MYYYE utslipp,hvis man står i kø i timesvis, DET kan dem ikke gjøre noe med, men å legge på avgifter++++ DET kan dem lett.

 

Klovner.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er noen sosialist så er fakta at de rødgrønne har brukt mer på vei enn det Høyre og gjengen gjorde da de var med makta. Syns ikke vi skal sutre så mye nå, mtp. at Jensemann har gitt klarsignal for mer bygging og vedlikehold av veinettet i Norge for å få ned den kommende arbeidsledigheten. Det kan bli veldig lenge til neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Norge kommer nest dårligst ut, bare etterfulgt av Albania

 

Bare det burde være grunn nok til å satse mer.

 

Men det må jo bli litt feil å sammenligne Norge med mange andre europeiske land. Ta f.eks. Frankrike hvor fartsgrensene er på 130km/t kontra 80-90 på de fleste motorveier i Norge.

 

De har stort sett 6-felts veier der, kontra 2 og 4 felt i Norge. (ja, jeg vet det er rundt 55 millioner flere innbyggere der, men allikevel).

 

Sånn sett er det ikke rart det går saktere her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg er noen sosialist så er fakta at de rødgrønne har brukt mer på vei enn det Høyre og gjengen gjorde da de var med makta. Syns ikke vi skal sutre så mye nå, mtp. at Jensemann har gitt klarsignal for mer bygging og vedlikehold av veinettet i Norge for å få ned den kommende arbeidsledigheten. Det kan bli veldig lenge til neste gang. :)

 

Selvfølgelig gjør han det. Det nærmer seg jo valg så nå har han ikke noe valg lenger enn å begyne å gjøre det folk har mast om i 4 år. Alle kommer jo til å juge deg opp i tryne nå fremmover for å sikre seg stemmen din.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det burde være grunn nok til å satse mer.

 

Men det må jo bli litt feil å sammenligne Norge med mange andre europeiske land. Ta f.eks. Frankrike hvor fartsgrensene er på 130km/t kontra 80-90 på de fleste motorveier i Norge.

 

De har stort sett 6-felts veier der, kontra 2 og 4 felt i Norge. (ja, jeg vet det er rundt 55 millioner flere innbyggere der, men allikevel).

 

Sånn sett er det ikke rart det går saktere her i landet.

 

Sammenlign Norge og Sverige da.. http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/06/468117.html

 

Vet at artikkelen er fra 2006, men uansett. Mente det var en nyere artikkel, men finner den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig politikk for kommunist gjengen AP,Sp og SV.

 

Argumenter for hvorfor regjeringen vår er en 'kommunist gjeng', og den skal være jævla god.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår