Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

4 bare? da har jeg blitt lurt.. fandens tyskertøs!

HAHAH!:D

Varierer fra tøs til tøs det der :P

 

4 dager med fri!!!!

Før man går inn i tre uker med hellevetesuka..

 

Hehe..neida..bare kødder med deg.

4 dager med fri ja.. og 3 uker med hællvete--> i så fall faker du no jævli!;)

-----------------------------------------

 

Må forresten legge til en historie jeg kom på i farta.. (For ordens skyld: denne handler ikke om Skurk..)

Jeg dreit meg skikkelig ut under en ''hyrdestund'' en gang da jeg presterte å spørre vedkommende hvordan man egentlig lagde pannekakerøre..(klarer aldri å huske oppskrifta i hue:P)

Da var det en som ble sur kan du si..

 

Men nå skal vi ha en liten, intern ''konkurranse'' her.

Hvem som har hatt seg på det særeste/mest spesielle stedet.:D Kom med bidrag!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"De fleste" er merkelige... Senga blir kjedelig etterhvert;)

 

Hørte en gang om 2 stykker (gutt og jente) som ble putta inn i en snutbil sammen og begynte å rote i baksetet der da. Det må jo være en god kandidat. Måtte tilkalle en bil til for de kunne ikke være i samme bil:P

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en litt "artig" historie..

 

Var på fest på et lokale, med naturen (skog, vann) i nærheten.. Var jo såklart temmelig berusa, men klarte tydeligvis og sjarmere ei jente da (utrolig i den tilstanden jeg pleier og bli, men nok om det..) Uansett så fant hu ut at hu var kåt, og ville ha seg..

Og hvorfor ikke tenkte jeg, vi var allerede ute, så gikk bare borti skogholtet, ca 20m unna selve lokalet, og tenkte at dette måtte være en gull plass! Endte med buksene nedpå knea og peise på da, litt øverst og litt nederst.. Men etter noen min kom det en bort som skulle pisse og forstyrra "akten" vår..

Da gadd jeg ikke mer og dro på meg buksa og gikk tilbake til vennegjengen.. Så ikke hu igjen etter det, og vet fortsatt ikke hva jenta heter..

Var ikke like moro dagen etter, våkna med knott/mygg/maur/gudenevethva -stikk over hele ræva og lårene! Klarte ikke å sitte på MANGE dager etterpå..

Og ikke minst, han som skulle bort for og pisse, joda, han jobba med bror min! Han hadde nevnt på at han så noen hadde seg der han skulle slå lens til broren min.. Og da svarte bruttern: Åja, var bare bror min det! :P

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en litt "artig" historie..

 

Var på fest på et lokale, med naturen (skog, vann) i nærheten.. Var jo såklart temmelig berusa, men klarte tydeligvis og sjarmere ei jente da (utrolig i den tilstanden jeg pleier og bli, men nok om det..) Uansett så fant hu ut at hu var kåt, og ville ha seg..

Og hvorfor ikke tenkte jeg, vi var allerede ute, så gikk bare borti skogholtet, ca 20m unna selve lokalet, og tenkte at dette måtte være en gull plass! Endte med buksene nedpå knea og peise på da, litt øverst og litt nederst.. Men etter noen min kom det en bort som skulle pisse og forstyrra "akten" vår..

Da gadd jeg ikke mer og dro på meg buksa og gikk tilbake til vennegjengen.. Så ikke hu igjen etter det, og vet fortsatt ikke hva jenta heter..

Var ikke like moro dagen etter, våkna med knott/mygg/maur/gudenevethva -stikk over hele ræva og lårene! Klarte ikke å sitte på MANGE dager etterpå..

Og ikke minst, han som skulle bort for og pisse, joda, han jobba med bror min! Han hadde nevnt på at han så noen hadde seg der han skulle slå lens til broren min.. Og da svarte bruttern: Åja, var bare bror min det! :P

 

hah, var du bra flau da eller? :P

Prøvde skævven en gang sjøl.. myggen og knotten er og blir plagsom!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, var du bra flau da eller? :P

Prøvde skævven en gang sjøl.. myggen og knotten er og blir plagsom!

 

Joa, har følt meg mer komfortabel i andre situasjoner, for og si det sånn :P

 

Huff ja, skauen er for jakting turgåere..

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, har følt meg mer komfortabel i andre situasjoner, for og si det sånn :P

 

Huff ja, skauen er for jakting turgåere..

hehe!

Det var det jeg fant ut å..

---------------------------

Var på besøk hos ''svigers'' en helg for noen uker sia og fikk beskjed om at nå var dusjen ledig og jada, det er plass til dere begge to, sa ''svigermor''..(:D) Glad og lykkelig stakk jeg og kjærstn i dusjn og ble der i.. ehm.. lengre tid enn 2-3 dusjer, for å si det sånn. Mulig jeg presterte å bråke litt.. (tror jeg vekte broren hans, som sov i samme etasje som dusjen er i...) ''Svigermor'' gliste bare rått når vi kom ned fra dusjen.. mon tro hvor mye de egentlig hørte..?

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår