Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Ja si det. Har kikka på Ronal Turbo fra P&R til 6-7k, og det er overkommelig om jeg sparer. Men nå har jeg ikke toern lengre da, er blitt bytta ut med en treer:)

 

Du har Ronal Turbo på din ikke sant? Hvordan sitter de i forhold til skjermene?

 

Du får Turbo-hjula både med innpress på 28 (eller der omkring) og 38. Jeg handla jo hjula til Charaden min, så de er ET38 og sitter sånn på 3ern:

41ac900d.jpg

 

Med 25mm spacere, dvs innpress på 13:

4f5c4780.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange burde ha kjørt med orginal felger istedet for og på død og liv skulel ha på "feite" felger på bilen sin.. I mange tilfeller ender det opp i en eneste stor FAIL..

 

 

 

og anngående kopi felger

http://nofakeshit.org/

 

Må ikke glemme http://fakewheels.com/

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der kom den og ja. :)

 

JEG personlig mener det er bedre og gi F i og kjøpe felger/deler om man ikke har råd til orginalen. Og kjøpe kopi felger/varer slår hjula unna de som faktisk utvikler nye deler. f.eks BBS, Toda, mugen volk, osv blir kopiert i stor stil. Det er de som bruker tid og penger på og utvikle deler.. Så sitter det en en eller anna plass og bruker samme designet og får samme resultatet i noen dynomålinger som den orginale delen.. DA har du et problem, fordi tilsutt sitter man igjen med alle de som lagde kopi deler. Og de værken kan eller har midler i mange tilfeller til og utvikle nye deler.. Og nei, når det kommmer til sære tuning deler/felger så er det ikke snakk om at det er himla mye og hente noen som helst plass i utvikling/produksjon/sluttsalg.. pga av lite salg i volum, blandt annet. Det det er mest og hente på for sluttbruker er og finne butikken med minst ledd mellom utvikler/produsent og utsalg,. Og minst valuta konversjoer innblandet. Det tjener sluttbruker penger på.. Så får man da til slutt velge om man har lyst til og bruke penger på og holde norske sjapper i live.. DET er det det handler om, det og si nei til kopideler..

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er sant det. Men nå spørs det hvor mange der ute som kjøper kopier. Kan tenke meg at de fleste kjøper ekte felger og vis det er noen da som velger å kjøpe kopier så får de gjøre det. ;)

 

På BBS LM virker det jo som om det 1:1000 i forhold BBS vs Reps

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løser man ved hardhetsjusterbare coilovere og ekstremt stive fjærer! Og så unngår man å kjøre med folk i baksetet! Eller så jukser fyren og kjører med luft...

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår