Gå til innhold

Kompressor.

Ranger emnet


Alex-svx

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen kansje kunne hjelpe meg med en ting.

Har drivi og sett på nette etter Svx kompressor kit. Og det ble laget før.

Men etter som Lysholm 1600AX kompressoren ikke lages mer. (blir det sakt) Så lager dem ikke kitte lengre. Men jeg veit hva av deler jeg må ha..

Og dette er.

 

Kit includes the following:

1. 6 Nismo 740cc injectors and clips

2. 1 Whipple 1600AX supercharger

3. Custom intake manifold and throttle body adaptors

4. All belt mounting hardware for either low mounted alternator off of the oil pump or A/C delete for top mounted alternator. (6 rib alt pulley included)

5. All custom aluminum pulleys (2 crank pulleys, one 9psi, one 12psi)

6. ECU Rom adaptor with Stage 3 software from ECUtune

7. z32 MAF and clip

 

Ecu chippen z32 maff kan skaffes regner også med at det ikke er no problem å få tak i kompressoren også. Men det som er problemet er: Custom intake manifold and throttle body adaptors.. Noen som tror dette går ann å få tak i eller lages???

 

Bilder her.

DSCF0344.jpg

DSCF0341.jpg

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Det hadde vært stillig med ett oppsett på kompressor på bilen ja. :D Men det eneste problemet er å få laget innsuget på bilen. Får denn er spesal laget. Og hvem lager så sånne ting. hmm.

 

Resten kan skaffes og modes til. Så det skulle være en ``easy`` greie. Men uten toppen av motoren som kompressoren skal sitte under. Er denne som er problemet. :(

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg send mail til men ikke fått no svar. :(

Men kan jo sikkert prøve igjen :D

 

Men det er vel ikke så stort utvalg av firmaer som trimmer biler med kompressor. Er vel mest til Amcar og mercedes vel.

Har sett no til porsche. Er i allfall samme type motor.

Men jeg har funnet ut at jeg ikke finner no ``bolt on```kit.

Så det må nok tilpasses og lages til. Men det med reimene som skal drive dette er sikkert ikke det største problemet. Er vel selve toppen av motoren. :S hmmm

 

Men takker for at du svarer :D

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår