Gjest sicarlse Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 skal kjøpe nye lykter til bilen min, de gamle tok kvelden i en krasj:) hvilke godkjenning må lykter ha? sto at disse baklyktene var E-merket. er mest opptatt at bilen kommer seg gjennom PPK:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Lyktemerking er ikke et punkt på ppk. Jeg har hatt uorginale lykter på en bil jeg har gjennom 3 eller 4 eu-kontroller på forskjellige steder. Og de har aldri sagt noe. Det ene stedet gav meg faktisk ros for at lyktene var tøffe, hehe. Er lykta i tilegg E-merket er det bare å ta det med ro. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 da kan jeg i alle fall ta det med ro med merkinga ja:) andre problemet er vel at det er BS-Bildeler som selger de... hvis noen vet av et sted de selger lykter til peugeot 205 så si ifra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg