Gå til innhold

Røker og/eller snuser du?

Ranger emnet


Yelsent

Flere kan krysses av:  

307 stemmer

  1. 1. Flere kan krysses av:



Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nick & Johnny porsjon!!!

 

Røyka før, men slutta.. og fant etterhvert ut at snus var ''bedre'':D

Verken røyker eller snuser fast, men det hender jeg tar meg ''en eller to'':D

Setter myyye mer pris på snus enn røyk.. akter ikke å kysse en fyr (JA, JEG ER JENTE!!) som nettopp har tredd ti røyk på tværra ned i halsen, lukter dritt og smaker dritt! Porsjon-snus er bra. Baking er bare udelikat som juling..

 

Snus begynner å bli ganske populært blandt jenter har jeg skjønt?

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus begynner å bli ganske populært blandt jenter har jeg skjønt?

 

Det kan hende!

Jeg snuser IKKE FAST. Bare en jævla sjelden gang iblant og ikke blant mye folk, fordi jeg syns det ser forjævli ut når jenter stapper snus innunder leppa.. det er liksom så...ehh.. mandig elns.

Nå er ikke jeg spesielt feminin heller da, men er faan ikke no traktorlesbe eller ''harry'' som Dr_S liker å kalle det heller..

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "vant" til Skruf grønn, gutta på jobben lurte i meg den nye ekstra sterke til General her om dagen, begynte å svette og ble skikkelig uvel..haha!

 

Isja, er første gangen; bygger veldig fort en toleranse for den ;)

Men jeg er så godt innrøkt og innsnuset (går det an og si det, egentlig) at rød3 rullings og XXXtra sterk general er hva det går i :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter skal ikke snuse.. ta til vettet og begynn med røyk istede:) eller ingen av delene, noe som er umulig?

 

Enig med du:p Syns ikke jenter som snuser er noe særlig pent (er jente selv for de som ikke har fått med seg det;))!! Har flere venniner som snuser, og synes vel egentlig det er ganske... hm... æsj:p

Røyker gjør jeg da, selvom jeg gjerne skulle slutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg snus er æsj uansett hvem som bruker det. Men ekstra æsj når jenter bruker det ;)

 

Litt bedre med de snuserene som kan å snuse. de som klarer å holde den under leppa.

Og så irriterende det er når folk skal bake snus midt under en samtale, så må jeg stå der å lukte på faenskapen.

Om jeg blir røyksjuk, så går jeg mer en gjerne vekk fra ikkerøykerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår