Gå til innhold

Hvordan få bensin ut av kroppen?

Ranger emnet


LangFørr

Anbefalte innlegg

når jeg var liten drakk jeg masse zalo.. så IKKE klag på at du raper bensin! Hva trur du jeg gjorde?! Var jo et lite ragnarock i magepåsan min...

 

Kun en dråpe er nok!

 

 

rapa såpebobler du a?:P

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ikke en gang spørre om hvordan du klarte det Zimmern..

 

Farmin mente stikkpiller og en kasse øl var et godt kjerringråd. Om det dog var helt seriøs stilles det spørsmål til.

 

Tror du skal spise og drikke veldig mye.. Værtfall drikke, og satse på at det kommer ut igjen som normalt. Om du ikke våkner i morgen, kjøper jeg 240n da?:)

 

For å lage lang historie kort, skulle kappe av bakre eksospotte på x-sirævvan min, hadde liten lekkasje fra bensintankstussen, lå under med øret ligganes vanrett mot tanken.

1 dråpe var nokk for å si det sånn:p

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at folk så driver mye med flammeblåsing tømmer ned på med store mengder melk og matolje hvis de skulle komme borti det og svelge all den lampeolja de har i munnen :P

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bytte bensin filter på en bil på bukk og det filtret kom litt for, alt bensina i øya, det paaaaaaaaaain! fyfaen det svei !! Sto og prøvde skylde øya i 15 min, det hjalp svært lite. :( alle på verkstedet hadde gått å spist lunsj. Så når de kom tilbake måtte de hjelpe meg og finne do. så jo ikke en dritt :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bytte bensin filter på en bil på bukk og det filtret kom litt for, alt bensina i øya, det paaaaaaaaaain! fyfaen det svei !! Sto og prøvde skylde øya i 15 min, det hjalp svært lite. :( alle på verkstedet hadde gått å spist lunsj. Så når de kom tilbake måtte de hjelpe meg og finne do. så jo ikke en dritt :(

 

Er gjerne en grunn til at man faktisk blir sendt til øyelege for sånt.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bytte bensin filter på en bil på bukk og det filtret kom litt for, alt bensina i øya, det paaaaaaaaaain! fyfaen det svei !! Sto og prøvde skylde øya i 15 min, det hjalp svært lite. :( alle på verkstedet hadde gått å spist lunsj. Så når de kom tilbake måtte de hjelpe meg og finne do. så jo ikke en dritt :(

 

Ble det noen varige skader av det?

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bytte bensin filter på en bil på bukk og det filtret kom litt for, alt bensina i øya, det paaaaaaaaaain! fyfaen det svei !! Sto og prøvde skylde øya i 15 min, det hjalp svært lite. :( alle på verkstedet hadde gått å spist lunsj. Så når de kom tilbake måtte de hjelpe meg og finne do. så jo ikke en dritt :(

 

haha, brukte en sånn rensespray ting på et sveiseapparat.

så klarte jeg å ta dysa på boksen feil vei, og spraya rett i øynene mine, gjorde jææælig vondt ja.. men skylte øynene godt, og da gikk det heldigvis bra hehe..

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår