Gå til innhold

Min 318is m42! (Nye bilder)

Ranger emnet


Lorrides

Anbefalte innlegg

Stilig e36 detta ;)

 

Sjøl ville eg ha skifta ut lyktena framme til sånne som er "sølvfarga/chroma", med angeleyes så klart;) Bak ville eg hatt sånne lykte dar den eine halvparten er kvit og den andre rød (må nesten sjå bilde..) Orginalt er da liksom 2/3 rødt og 1/3 kvitt..

 

Skulle ha bytta ut enderørena og :P Chroma hadde blitt rått ;)

 

Og så må du skaffa deg skikkelig BMW-logo framme og bak :P

 

 

Ellers savne me litt fleire bilde :)

BMW E30 320i - Herjebil

BMW E36 318is Coupé - til salgs! http://www.bilforumet.no/biler-salgs/239335-bmw-e36-318is-black-and-white-selges.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare litt problemer med vinduene... de går ikke ned, har ikke gjort det siden dynamoen gikk til h***** Noen som har noen ideer om hva det kan være? er ikke noen av sikkringene..

 

batterispenningen synker noe voldsomt når du skal ha ned vinduene, spenningen blir da så lav at de ikke rikker seg ;) Skift dynamo så er nok problemet ute av verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde problemer med mine vindus viskere staget som slaver den høyere viskeren knakk så det kan være noe av det samme?? forklar litt nermere... hører du visker mottoren? bare kjøpe en ny dynamo da?

 

er ikke viskerne...er de elektriske vinduene som ikke går ann å lukke opp og ned... men da jeg opner opp døra går de litt ned og opp sånn som de skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig e36 detta ;)

 

Sjøl ville eg ha skifta ut lyktena framme til sånne som er "sølvfarga/chroma", med angeleyes så klart;) Bak ville eg hatt sånne lykte dar den eine halvparten er kvit og den andre rød (må nesten sjå bilde..) Orginalt er da liksom 2/3 rødt og 1/3 kvitt..

 

Skulle ha bytta ut enderørena og :P Chroma hadde blitt rått ;)

 

Og så må du skaffa deg skikkelig BMW-logo framme og bak :P

 

 

Ellers savne me litt fleire bilde :)

 

Jupps enig med lyktene ^^ de blir skifta ut så fort som mulig.. og ja skal ha angeleyes :) enderøra gidder jeg ikke bytte enda.. og bmw logon i rødt kommer til og bli sammen med skilt plata i rødt... Men takk for tips ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår