Gå til innhold

sentrallås

Ranger emnet


matador

Anbefalte innlegg

noen som vet om det er bare mekanisk styring av sentral låsen i neon? finner ikke kontrol enheten og kan bare ikke forklare det jeg måler med at det kan ikke bare annet enn bare mekanisk styring -altså brytterne som er i fordørane switcher om polariteten til driverne dog ikke relleer som er det "vanlige". Noen som vet helt sikker? kan Neon leveres med fjernkontrol til sentrallåsen isåfall?

 

ellers har montert alarm med starter og funker helt topp på automat gitt :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg får også det men den er ikke helt ideelt, feks den åpner ikke samtlige dører hver gang pga at driverne ikke får optimal spenning -siden de mekaniske bryterne ligger mot jord som hvile kontakter ;)

 

Den neon, kunne åpne og lukke låsene på vanlig måtte med bryterne i dørane ellers? ;)

i tilleg til fjernkontrolen i alarmen?

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrallåsen i Neon er mekanisk ja,hvor bryteren skifter polaritet,ingen releer.

Fikk også med fjernkontroll,som også aktiverer/deaktiverer startsperre,disse ar det vært litt tull med,samme som på Stratus.

Var en stund et problem når orginlale fjernkontroller streiket,man får nemlig ikke kjøpt disse lenger...

På Neon er det kommet et ombygningskit hvor man bytter ut modulen til startsperra,veivsensor og nye fjernåpnere.

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, da må det modifiseres disse mekaniske bryterne... tar det til sommeren, kan åpne fører døren uten problemer ellers -den feilen oppstår forresten når brytterne ligger mot jord (og nok derfor det ble en del feil på de første som ble levert) og "hviler"... da korsluttes speningen som kommer fra den "nye" kontrolen... ;) i stratusen er litt mer avansert enn de første neon regner jeg med? og derfor "enklere" :)

 

Egentlig hadde jeg bare tenkt å montere alarm i bilen men så tenkte jeg kan jo legge strøm kabel og signal kabel til en forsterkerne bak men det ble at jeg har lagt opp til en 4 veis aktiv deling og extra optisk til en mulig ODR system...må nok sette noen extra baterier bak etterhvert :)

 

takk for alle svar anyway.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår