Gå til innhold

Ditto


Syrre

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få lov til å si at jeg er skuffet over Club-Honda Forum.

De moralske feministene har tatt overhånd.

Det er vel i all hovedsak to jenter som er aktive der, og begge er moderatorer. :(

Hvis dere har noen interesse av å vite hvorfor kan dere lese her:

http://forum.club-honda.org/viewtopic.php?t=3550

http://forum.club-honda.org/viewtopic.php?t=3565

Det siste innlegget til pcBaktus sier mer om ham enn meg synes jeg.

 

Mvh Syrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

ser ærlig talt ikke noe galt her. beklager. Moderatorer har opptrådd slik dem skal.

 

Enig, er helt enig med moderatorene på det forumet!

 

 

[EDIT]

kanskje det ikkje passa inn i kategorien

Bilforumet.net > Bil Typer > Honda > Del Sol > Ditto :rolleyes:

[/EDIT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. er egentlig ganske nøytral.. kan ikke skjønne at linken din skulle gjøre så stor skade, det var jo ikke noe bilde som poppa opp. Men kan ikke si jeg ser poenget i å blåse det opp sånn som du gjør.. er nok bare å bite i det sure eplet, holde kjeft og kose seg med linken selv. Skjønner at du blir forbanna, men moderatorer, er moderatorer uansett kjønn.. tror ikke dette har noe med at du posta en link til lettkledde damer. Hadde du posta til nybarberte sauer, tror jeg nok de hadde fjerna den også.. de har jo ikke ubegrensa med plass heller veit du. Hva hvis du hadde et problem med f.eks å bytte dempere på bilen din, og ville legge inn en tråd om det, men så går ikke dette, fordi en annen slask har tatt opp plassen ved å poste 1400bilder av svigermora si i lær-bikini hengende fra fire kjettinger i taket (hvor tar jeg det fra?).

;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår