Gå til innhold

TransMedia StreetSound

Ranger emnet


helskogh

Anbefalte innlegg

Først: JA jeg vet jeg bumber en gammal tråd!

 

Så til saken: Må bare si at jeg akuratt har handlet noe fra transmedia, og aldri opplevd makan til god respons på mailer, prutingsvillige og generell god kundebehandlig fra en nettbutikk.

 

Tenkte bare jeg skulle skrive det her siden jeg ser det går mye dårlig kritikk og jeg selv vurderte og la vær og bestille fra nettop denne nettsiden pga. denne tråden!

 

Mvh

Jalla666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet der for en god tid tilbake. (trur han var ganske nystarta den gang)

 

Og det var ikke noe veldig galt med butikken.

Selv om det ble forsinkelser.

Det viste seg att han hadde registrert inn varer, som ikke hadde kommet til dem enda. Og det tok faktisk 5uker før dem fikk varene som han trudde var på lager.

 

Fikk da etter noen mail, tilbud om penger tilbake, eller vente til varene kom, og fikk da en gratis signalkabel (lengesiden, mulig jeg fikk en dyrere kabel, en hva jeg skulle ha)

 

Eneste, han er litt rett på sak, og kan virke litt kvass. Det er denne typen selgere jeg liker, fordi avgjørelsen kommer, og blir slik det var avgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Jeg må le... du henter opp en ett år gammel tråd bare for å informere om at du foreløpig ikke har noe å informere om? :D

 

Det er arbeidsplassen min du leker med her, er det noe du ikke liker så spytt ut, så jeg får noe å svare for. Og for de som måtte lure, mailen Granada'en skrev fire minutter før han hentet tråden opp fikk han svar på noen timer senere.

 

 

Har søkt litt etter meninger om Transmedia, etter å ha opplevd mangel på service hos dere, og må si at troverdigheten synker enda lavere når jeg ser svarene du gir. Både her og i andre forum svarer du på måter som tydelig viser at du stiller deg i forsvarsposisjon med en gang. Hvis du med deg selv vet at du ikke gjør noe feil, at du styrer skuten din riktig, hvorfor er det da nødvendig å gå sånn i hælene på folk som beskriver sine erfaringer med firmaet? Og hvorfor skal du svare på slikt, når du aldri besvarer forretningsrelatarte henvendelser?

 

Jeg skjønner at du vil ha og opprettholde et godt rykte, men det ryktet ødelegger du fint selv ved å ta kritikken på den måten du gjør. Svar heller på henvendelsene firmaet får, legg deg flat der det trengs og svar skeptikere på en profesjonell måte uten at din egen personlige irritasjon over situasjonen skinner gjennom - så kan du nærme deg et bedre rykte. Kundene dine er faktisk de som står for lønnen din, så vær litt serviceinnstilt og imøtekommende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg ser at det er mange som har delte erfaringer med TransMedia og at det er en del gamle tråder på dette emnet. Men jeg vil mer skrive en advarsel til de som har tenkt og handle i denne butikken. Saken er den 7 august 2013 handlet jeg for 10 405 Kr i denne nettbutikken. det gikk noen dager så kom det en mail med spørsmål om min bestilling ca 12 august alt virket ok. men så tok det lang tid før jeg hørte noe fra de. Til deler av min bestilling startet og komme i posten. Så var vi kommet til den 26 september da hadde jeg fått spilleren jeg hadde bestilt men ikke ryggekameraet. Så jeg skrev mail den 26 september og etterlyste det men fikk ikke noe svar. Så ventet jeg til den 6 desember med og purre på om dette ryggekameraet. Da fikk jeg til svar at de ikke viste at det var et problem med min levering og at det skulle bestilles på nytt til meg. Så jeg ventet på nytt på varen min men ikke noe kom. Så den 10 februar purret jeg på nytt. Men denne gangen ville jeg ha pengene mine tilbakebetalt med renter ga de en ukes frist på og ordne opp. Men har enda ikke fått så mye som et svar. Det er snakk om 895 Kr med renter. Så jeg lurer på om dette er en nettbutikk med dårlig likviditet siden det virker som de ikke har midler til å gjøre opp får seg. Så jeg vil på det sterkeste ikke anbefale noe og handle der om så vær ikke betal varene før du har fått de på posten. Når det gjelder kundebehandlingen så er den langt bak mål. Når du skriver mail og får arrogante og useriøse svar så kan ikke jeg som kunde si at jeg får lyst til og handle i denne nettbutikken. Jeg ser på div form at det er en rød-tråd i det hele alle som skriver om TransMedia har opplevdd de samme problemene som meg. Og jeg ser at han som driver TransMedia også kommer med de samme tull svarene på de samme forumene som kundene hans skriver på. Skal man drive en seriøs virksomhet så må man forstå at det er kunden man lever av har selv drevet med handel nå i 22 år og har aldri opplevd maken til dårlig behandling av kunder som denne nettbutikken har.
Nå er min tålmodighet oppbrukt så jeg anmelder TransMedia for svindel da de har tatt betalt for en vare som de ikke har tenkt og levere. Er det noen andre der ute som har bestilt varer og ikke fått de så kan vi kjøre en felles sak på det.
Vil tro at TransMedia vil skrive en kommentar på dette i lik stil med det han pleier i stede får og ordne opp med kundene sine. En ting er sikker jeg kommer aldri til og handle noe i denne butikken en gang til. Ebay har de samme varene og er mer pålitelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår