Gå til innhold

Fy faen!! RIP Baby P (straff gitt i UK)

Ranger emnet


Rabies

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De skyldige blir vel helst regnet som sinnsyke og må være et par år på institusjon.

 

Er jo bare å vente på at de slipper ut igjen det. Utrolig hva man kan få til med en 7.62 rifle og et kraftig kikkertsikte

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta ække bra bra folk.

 

Kunne tenkt meg å fått meg noen minutter med de folka hver dag i fengselet.

 

Offentlig henging?

 

Send dem til Texas(uten advokat med en litt blodtørstig påtalemyndighet) så får vi kværka folka på "lovlig" måte.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send dem til kristiansand med en litt blodtørstig småbarnspappa som vanligvis ikke reagerer så heftig på en avisartikkel, så skal nok blodet flyte.

Jeg tror aldri jeg har blitt så forbanna av noe som ikke angår meg personlig som når jeg leste dette her. Men å se bildet av den stakkars guttungen og vite hva som har skjedd gjør meg rett og slett noe ustabil...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er drøyt, uansett om det gjelder en 4-åring eller voksen person.

Så dette er bare en av tilfellene jeg hadde stilt med bensin og fyrstikker+ utført henrettelsen med glede sjøl(om jeg ikke hadde fått straff såklart)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIP

 

Skulle så gjerne møte de skyldige i et rom hvor jeg ikke kunne fått straff for mine handlinger.

Hadde vært en mer passende straff, de skulle ikke vært fastbundet eller noe. God gammaldags slosskamp. Bare fått noe så hælsikkes med juling. Etter at knea dems var brukket, skulle man brukket en og en tå, legg, finger, arm. Og bare slått "forsiktig" i hodet til de skyldige, slik at de døde sakte og FORGJÆVLIG.

Selv dette er en mild straff for dem.

 

Håper de får så mye juling i fengsel at de ikke er i stand til å bevege seg etter 2 uker.

 

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor det ikke er dødsstraff.

Så lenge de VET at det var akkurat DE som gjorde det, drep dem da. Sperr dem inne i en skog, og la folket ta seg av straffen. Tror nok at de hadde fått et sant helvette da:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår