Gå til innhold

NRK lisens!

Ranger emnet


twogees

Anbefalte innlegg

dreit på draget da xtorpedo av en lisensmann kom på døra mi :P

 

Gikk att og fram og drev og skifta til jobb, og hadde tilfeldigvis på Dagsrevyen i bakgrunnen, det ringer på døra og jeg river den opp som vanlig, og der står det en 2 meter høy gnom med gullkjede, gullringer osv osv og sier han er fra Nrk og viser id.

 

FUCK tenker jeg da :P Men han var grei, og skrev at jeg kun hadde hatt den i 2 mnd, så fikk regning på bare 700 og noe foreløpig :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og NRK er jo direkte patetisk når det gjelder reklame, snakk om å skyte seg selv i foten.

 

Der er jeg veldig enig! Det er sånn: Vi skal ikke plage dere med reklamer for å tjene penger, og derfor skal dere gi oss penger, vist ikke sender vi kemneren på dere!

 

Man får lage seg sånn TV-skap som er så moderne oppe i Flåklypa. Du Reodor, har ikke mål til et sånnt skap, så vi kan skjule TV-en og slippe å betale kringkastingsavgift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tv lisens først når jeg bestilte satelitt hos el-kjøp.. er ikke mest for min skyld at jeg bestilte dette, men når bindingstia er over skal jeg melde meg ut, selge tv'n.. kontakte NRK lisens dritet og bevise at her er det ingenting som har noe med tv titting å gjøre.

Blir man meldt ut av NRK lisens da?

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodern fikk til en utrolig bra deal for noen få år siden.

Han ser veldig lite på tv i sommerhalvåret, så han kontaktet lisenskontoret og spurte om han kunne betale halv lisens siden han ikke så på tv om sommeren.

Det fikk han faktisk, og samvittighetsfull som han er, fjernet han antennekabelen om sommeren, og satte den i igjen når vinteren kom.

Her snakker vi tillit fra NRK ass!

- Audi A4 2,0TDI B8

-Dont drive faster than your guardian angel can fly-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår