Gå til innhold

IKKE kjøp dekk av dekkonline.com(Gammel tråd)

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har bare varme og god ord å si om dekkonline. Både jeg og mine kammerater kjøper dekk derfra uten problemer. Prisene er kjempe bra og dem har bra utvalg. Leveringa har i di fleste tilfeller vært raskt med untakk ett par ganger da det har tatt ca.14 dager. Det er noe jeg ikke tar tungt.

 

Så jeg kjøper dekk derfra videre, og jeg anbefaler dem sterkt.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt store problemer med dem, har tatt forferdelig lang tid eneklte ganger, men det har ordnet seg etter purringer.

Fikk også levert feil dekk dimensjon engang, men det ordnet de opp med, slik at de ble hentet og rett dim kom.

Har sikkert kjøpt nærmere 80 dekk der de siste 2 årene og aldri blitt svindlet på noe vis.

 

At det tar tid noen ganger trenger ikke ha noe med dem å gjøre, ofte ting blir liggende igjen noen dager på transportsentraler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestillt dekk fra dem mange ganger, de har alltid levert.

kan ikke skjønne hva du sliter med?

Når jeg har sendt de mail så har je fått svar, ALLTID!

Som en annen skriver her, har du kontoutskrifta di så får du jo penga tilbake.

Værre er det ikke.

 

problemet er at sjefen i huset presterte å brenne den opp, men det er vel bare å gå til banken for å få tilbake pengene? bevise at du er den du er osv.?

 

Det har gått to mnd nå og dem her kansellert bestillinga mi står det på nettet, jeg veit jeg har betalt til riktig konto, så det er dem det er noe muffins med... aldri mer i hvertfall med dem, nå skal se det jeg kjøper før jeg bestiller noe som helst, best å gå rett i butikken.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestillt en del dekk derifra, og aldri hatt problemer! Anbefaler dem på det sterkeste. På de siste dekka fikk jeg bedre pris enn noen av dekksjappa her i distriktet klarte å få dekket inn til seg for :D

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del kan jeg betale mer uten at det bryr meg stort, sålenge jeg faktisk får dekket, men disse var "raske" på leveranse, noe som ikke stemte, så fra nå av blir det kunn butikk-dekk.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bestilte dekk derfra i sommer'n, dagen dekka kom til norge tok jeg hele bakstillinga mi, så sende de tilbake, penga kom på konto når de fikk dekka sine på varehuset. Bestilte også vinterdekk defra, kom på døra etter en uke. Kjempe fornøyd med dekkonline, men må være talmodig enkelte ganger. Det må være en gangs tilfelle at de har stuka til med bestillingen din. Anbefaler dekkonline jeg også, bortsett fra hvis du skal ha dekk på dagen, så kan du handle et an sted, til dyrere pris. :thumb

Bilen er vår kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte mine sommer dek fra dem ifjor, fikk dem etter 6-7 dager. Ingenting negativt å si. om dem, du har nok vært uheldig. ingen er perfekt, men dem kunne jo gitt deg beskjed om hva som skjer.

 

ja, var det siste du skriver der jeg tenkte på. Kunne sagt i fra hva som har skjedd, for jeg er HELT sikker på at jeg overførte riktig sum til oppgitt kontonr. Så er jo max skuffa. Pengene får jeg jo ikke tilbake fordi muttern ved et uhell kasta utskrifta i ovnen. Men er dem jeg er sint på, at dem ikke sender det jævla dekket. Har sendt dem en mail der jeg bruker voldsomme ord, men ser ikke ut til at det hjalp noe.

 

Nå blir det dobbelt så dyrt, dobbelt så fort for min del. Butikkdekk. Er liksom så typisk at FØRSTE gangen jeg forskuddsbetaler noe, så går det til helvette!

1080kr er ikke den største summen, men ALIKEVEL noe jeg IKKE vil gi fra meg gratis.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, var det siste du skriver der jeg tenkte på. Kunne sagt i fra hva som har skjedd, for jeg er HELT sikker på at jeg overførte riktig sum til oppgitt kontonr. Så er jo max skuffa. Pengene får jeg jo ikke tilbake fordi muttern ved et uhell kasta utskrifta i ovnen. Men er dem jeg er sint på, at dem ikke sender det jævla dekket. Har sendt dem en mail der jeg bruker voldsomme ord, men ser ikke ut til at det hjalp noe.

 

Nå blir det dobbelt så dyrt, dobbelt så fort for min del. Butikkdekk. Er liksom så typisk at FØRSTE gangen jeg forskuddsbetaler noe, så går det til helvette!

1080kr er ikke den største summen, men ALIKEVEL noe jeg IKKE vil gi fra meg gratis.

 

Men som jeg husker så får vel du en sånn mail når pengene er registrert på kontoen dems, har du den forsatt? Evt har du lagt den ved når du sende mail til dem?

sry hvis jeg ikke fikk det med meg i tilfelle du skrev d på begynelsen, drev å skummleste på jobben. :)

Synd at du har fått en dårlig start...

Bilen er vår kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår