Gå til innhold

Spottings i Oslo

Ranger emnet


|plumbo

Anbefalte innlegg

hvor spotta du den Ferrari 355 tror jeg vet hvem han er... Den Camaro cruiset jeg med for noen dager siden, vil anta at det er svensk skilt på den

 

Det er ikke en Camaro ;)

Er Engelske skilter på den og det er en Dodge Challenger SRT-8 6.4L Hemi.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

wooow, kjørte forbi porsche på ryen og fikk tatt noen fine bilder av nye cayenne turbo 2011 mod. på vei hjem igjen i rundkjøringen på ryen møtte jeg den oransje murcielago roadstern. trodde jeg mistet den av syne men greide å ta den igjen. kjørte etter den til den stoppet ved et hus langt inne på manglerud. fikk tatt masse bra bilder å filmer.

desidert den feteste bilen jeg har sett på norske veier !!!!!!!!!

Endret av zonda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, pengene som skulle gått til keeg crib og $$$PCmappe gikk til bil i stedet, hehe.. Like it ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. ja nå er bilen bærums regga så jeg regner med at huset står der. men uansett så var personen på besøk til nabo huset TROR JEG.........men når man har lambo kan man liksom parkere foran hvilket hus man vil. ;)

 

Den lamboen er det en dame som eier, br 28xxx.. Hun er registrert her også, var aktiv for noen år siden da hun fikk bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lamboen er det en dame som eier, br 28xxx.. Hun er registrert her også, var aktiv for noen år siden da hun fikk bilen.

 

Men hadde ikke hun annet eksos anlegg på sin??

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow det er nok det kuleste teslan jeg har sett!

jeg har sett mange grå, røde og svarte men de ser litt kjedelige ut da synes jeg. de ser straks bedre ut med litt sprekere farger!

CIMG1038.jpg

dette er det fineste teslan jeg har sett i norge. ellers så jeg noen av det "carbon utgaven" i london

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck Roadster'n, hadde heller tatt denne:

62_-2052333787.jpg

 

Endel billigere enn Roadster og.. Antatt pris under 500k :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår