Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
_AndreasH_

Forbud mot gamle biler

Rate this topic

Recommended Posts

noen som har ei avkappa hagle ligganes tilfeldigvis?:angry:

uff, da må jeg stå lengre på tomgang for å få palmer da.. jaja, da får jeg bare gjøre det da.. miljøpolitikken vår er jo helt sjuk, sjuke dyr som er politikere.

Løsning: Stem noe annet enn rødgrønt ved første stortingsvalg (neste høst).

ja såklart, men fortell det til resten av idiotene her til lands som gjør Ap til det største partiet! fortjenter å bli slått gule og blå.

Jeg reagerte også på dette, men tenkte over dette. For det første ser ikke jeg at Solheim ett sted sier at han vil forby gamle biler, jeg tror det er Aftenposten som trekker slutningen mellom gamle biler og forurensende biler. For det andre vil nok ikke han få igjennom en brøkdel av dette uansett :)

ja såklart, men fortell det til resten av idiotene her til lands som gjør Ap til det største partiet! fortjenter å bli slått gule og blå.

Dusten er SVer ;)

Eirik

Kanskje det dummeste forslaget jeg har hørt, men ikke overraskende fra de rødgrønne.

Hva med heller å oppmuntre til kjøp av nye, små biler, med lavt utslipp i form av LAVE avgifter samt en periode med økt vrakpant? Da vil gamle biler automatisk forsvinne fortere ut av bilparken.

Håper og tror at forslaget uansett ikke gjelder veteraner. Hvis han også mener veteranbiler er det ikke bare dumt, men skandaløst!

Jeg reagerte også på dette, men tenkte over dette. For det første ser ikke jeg at Solheim ett sted sier at han vil forby gamle biler, jeg tror det er Aftenposten som trekker slutningen mellom gamle biler og forurensende biler. For det andre vil nok ikke han få igjennom en brøkdel av dette uansett :)

Dusten er SVer ;)

Eirik

ja, veit det.. Men jeg sier at jeg fortsatt ikke skjønner hvorfor Ap har en så god oppslutning. SV er jo bare bånn i bøtta da, Kristin Halvorsen+Erik Solheim er kremen av norske politikere.

Hvis de først skal gå inn for noe sånt så må det bli at det blir forbudt å kjøre biler som bruker mye C02 et visst antall kilometer. På denne måten kan man fortsatt få lov til å nyte sports- og gamle biler, samtidig som at politikerne kan skryte av at de har laget miljøtiltak.

Hvis de først skal gå inn for noe sånt så må det bli at det blir forbudt å kjøre biler som bruker mye C02 et visst antall kilometer. På denne måten kan man fortsatt få lov til å nyte sports- og gamle biler, samtidig som at politikerne kan skryte av at de har laget miljøtiltak.

slenger meg på denne jeg.

Ned med priser på nye biler som slipper ut lite CO2 og som er sikre (fjern hk og kg avgiftene, det holder med enten eller!).

Få ned forsikringsprisene så flere unge har råd til å kjøpe og eie en bil som er trygg og forurenser lite.

Voilà så har man slått to fluer i en smekk - fått ned forurensning og dødsulykker! *Drømmetenking*