Gå til innhold

Forbud mot gamle biler

Ranger emnet


_AndreasH_

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som har ei avkappa hagle ligganes tilfeldigvis?:angry:

 

uff, da må jeg stå lengre på tomgang for å få palmer da.. jaja, da får jeg bare gjøre det da.. miljøpolitikken vår er jo helt sjuk, sjuke dyr som er politikere.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsning: Stem noe annet enn rødgrønt ved første stortingsvalg (neste høst).

 

ja såklart, men fortell det til resten av idiotene her til lands som gjør Ap til det største partiet! fortjenter å bli slått gule og blå.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på dette, men tenkte over dette. For det første ser ikke jeg at Solheim ett sted sier at han vil forby gamle biler, jeg tror det er Aftenposten som trekker slutningen mellom gamle biler og forurensende biler. For det andre vil nok ikke han få igjennom en brøkdel av dette uansett :)

 

ja såklart, men fortell det til resten av idiotene her til lands som gjør Ap til det største partiet! fortjenter å bli slått gule og blå.

 

Dusten er SVer ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det dummeste forslaget jeg har hørt, men ikke overraskende fra de rødgrønne.

 

Hva med heller å oppmuntre til kjøp av nye, små biler, med lavt utslipp i form av LAVE avgifter samt en periode med økt vrakpant? Da vil gamle biler automatisk forsvinne fortere ut av bilparken.

 

Håper og tror at forslaget uansett ikke gjelder veteraner. Hvis han også mener veteranbiler er det ikke bare dumt, men skandaløst!

2004 Audi A4 1.6

2001 VW Golf 1.9 TDI

1972 Rolls-Royce Silver Shadow 6.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på dette, men tenkte over dette. For det første ser ikke jeg at Solheim ett sted sier at han vil forby gamle biler, jeg tror det er Aftenposten som trekker slutningen mellom gamle biler og forurensende biler. For det andre vil nok ikke han få igjennom en brøkdel av dette uansett :)

 

 

 

Dusten er SVer ;)

 

 

Eirik

 

ja, veit det.. Men jeg sier at jeg fortsatt ikke skjønner hvorfor Ap har en så god oppslutning. SV er jo bare bånn i bøtta da, Kristin Halvorsen+Erik Solheim er kremen av norske politikere.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de først skal gå inn for noe sånt så må det bli at det blir forbudt å kjøre biler som bruker mye C02 et visst antall kilometer. På denne måten kan man fortsatt få lov til å nyte sports- og gamle biler, samtidig som at politikerne kan skryte av at de har laget miljøtiltak.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de først skal gå inn for noe sånt så må det bli at det blir forbudt å kjøre biler som bruker mye C02 et visst antall kilometer. På denne måten kan man fortsatt få lov til å nyte sports- og gamle biler, samtidig som at politikerne kan skryte av at de har laget miljøtiltak.

 

slenger meg på denne jeg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned med priser på nye biler som slipper ut lite CO2 og som er sikre (fjern hk og kg avgiftene, det holder med enten eller!).

 

Få ned forsikringsprisene så flere unge har råd til å kjøpe og eie en bil som er trygg og forurenser lite.

 

Voilà så har man slått to fluer i en smekk - fått ned forurensning og dødsulykker! *Drømmetenking*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår