Gå til innhold

Lys i instrumentpanel

Ranger emnet


2,8eQUATTRO

Anbefalte innlegg

Kan nevne det at når jeg skiftet pærer på min a6 så gikk lyset i instrument og muligens noe mer i bilen? husker ikke akuratt det i farta men uansett så kutta lyset i instrument, sjekket sikringer og der hadde det gått en føyken.. skiftet den og alt var bra igjen :)

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men er det noe andre lys som ikke fungerer i bilen som feks kupelys? midtkonsoll?

Sjekket begge sikringboksene?

 

Det er det som er problemet.. Når jeg byttet håndbrekkslys i instrumentet funket ikke lyset, men finner heller ingen sikringer som har gått :/
Endret av vegard19

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min a6 er det værtfall sikringer framme også ikke kun relèr men husker ikke hva vær enkelt sikring der går til.

Du har tatt ut og inn vær sikring og sjekket eller?

Ossen audi har du?

 

Hei, har sjekket den sikringsboksen som er ved førerdøra, og ja kupé lys fungerer men ikke hanskerommet.. Er det 2 sikringsbokser? Er vell bare relé i motorrommet?

 

Lars Erik Økter

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.

Men får og være helt sikker da så bytt den sikringen som styrer instrument osv. Tipper den beskrivelsen din bakpå lokket inn til sikringene står på tysk? Isåfall kan du bare bruke google translate det gjorde jeg for og finne ut hvilken sikring som var til hva.

Mulig det er unødvendig men da har du værtfalle utelukket at det ikke er sikringen.

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår