Gå til innhold

Skal ha meg stasjonsvogn. hvem??

Ranger emnet


smalltowngangster

Anbefalte innlegg

passat er høyt i kurs hos kona her, så kanskje vi skal kikke litt nærmere på dem. fire stjerne i euro ncap er jo ganske bra..

 

ble fryktelig sugen på e-klasse jeg da, men er jo ett kraftig minus hvis de ruster. uaktuelt faktisk.

 

a4 bmw 3serie og golf er uaktuelt av den enkle grunn at jeg er sær og nekter å kjøpe de bilene.. har mine grunner men det blir for useriøst;)

 

det er lov å rustbehandle bilene også da, vi har jo en w210 som er rustfri, vi behandler med oppvarmet sagkjedeolje+tectyl, da ruster det ikke. Alle biler ruster hvis de ikke blir passet på.

 

Men selvsagt, ditt valg! Lykke til, håper du finner en bil du blir fornøyd med.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er i samme knipa så deg..

 

 

Har funnet ut disse alternativene:

 

MB c-klasse/ e-klasse (220+ mindre er slapt)

Ford Mondeo ( rundt 2000mod )

VW Passat ( -02 mod )

Audi A6

Subaru impreza gt ( for litt mer power )

Mazda 6

Saab 9-3 / 9-5 turbo( ble overrasket over dem )

 

et annet er jo Mistubishi galant rundt 2000mod, men det er noe som jeg ikke har prøvd.. Men fine biler..

 

JEG blir nok å gå for Saab eller Passat

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale en Primera WP11-144.

 

Har hatt min Primera P11 siden jeg var 18 er 21 nå og har aldri hatt noe som helst problem med den. Går ganske godt med 2.0L motorn (SR20DE), har 140HK i P11-144. Har plass til både barnevogn og stol i W11n.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14761191&sid=xz7cabSwf5q430600&pos=null&tot=null

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15083786&sid=xz7cabSwf5q430600&WT.svl=Bilde

- 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG blir nok å gå for Saab eller Passat

 

Du gjør nok ikke dumt i det :) Eneste er at saab kan være noe helvettes herk å skru på av og til..

Så skal det jo sies at passelaten har en tildens til å få motorproblemer.

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mazda6??? :D

Hadd min i et år nå. ingen problemer! eneste rust i hjulbua bak, men det går på garantien :D gooo plass også. har hatt 8stykk 15"felger med dekk baki.pluss 2X12"suber, hundebur og endel bagasje :P endel hjulstøy er vel eneste minuset...men kan vl ha sammenheng me de billig dekkene som jeg kjører med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør nok ikke dumt i det :) Eneste er at saab kan være noe helvettes herk å skru på av og til..

Så skal det jo sies at passelaten har en tildens til å få motorproblemer.

 

Ja, har hørt det ang passaten.. men er vell spesielt 2.5'n dem plages med..

 

Ang saaben så sier dem som har "peiling" at visst man skal kjøpe seg saab burde den ha gått mindre enn 90'000 eller over 170.000

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal låne meg en barnevogn i helga og sjekke litt rundt..

 

står mellom mazda6, passat, v70, primera, mondeo og e-klasse. primera er vist konas førstevalg, men jeg vil gjerne ha antiskrens og sånn hvis jeg skal la hu kjøre den på vinteren;)

en ti år gammel e klasse har jo mer utstyr en helt nye japser. v70 er jo også god på sikkerhet. siden jeg blir kjørende med dyrebar last, vil jeg gjerne ha en så sikker bil som mulig.

 

har heldigvis drøssevis av forhandlere i tønsberg så får prøvekjørt alle bilene vi vil..

 

flere forslag og erfaringer tas også imot med takk:)

Pug 306 - min første Løve

Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om første eieren var virkelig villig til å punge ut så.

Det japsene har som standard koster fort 10-20 laken ekstra på en merce.

 

ehh? det slår nok begge veier;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår