Gå til innhold

Fyllesjuka-tråden..

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Kan ikke slutte å drikke vel.. :p Må jo være litt sosial å ha det gøy vel..? :b

 

Uansett.. Har fyllesyken noe med hva du drikker å gjøre? Når jeg drikker "dårlig" hjemmebrent er jeg ufattelig dårlig dagen derpå.. Drikker jeg "godt" hjemmebrent derimot, kjenner jeg MINIMALT dagen derpå. :b

 

Det har mye å si hva du drikker, ja. Rødvin f.eks, blir de allerfleste temmelig fyllesyke av hvis man drikker mye.

 

Tror det har noe å si på sprit å, jeg kan f.eks drikke rom en hel kveld uten å bli fyllesyk, mens hvis jeg drikker Vodka.. ja, da går'e gæærnt for å si det sånn:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke slutte å drikke vel.. :p Må jo være litt sosial å ha det gøy vel..? :b

 

Uansett.. Har fyllesyken noe med hva du drikker å gjøre? Når jeg drikker "dårlig" hjemmebrent er jeg ufattelig dårlig dagen derpå.. Drikker jeg "godt" hjemmebrent derimot, kjenner jeg MINIMALT dagen derpå. :b

 

Jeg påstår at det er fullt mulig å være sosial uten å bøtte nedpå. Uten at jeg skal dreie denne tråden fra å handle om bakfyll til å handle om avhold :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker vel sikkert å ta deg noen drammer innabords du også, reodor? :p

 

Tråden handler jo ikke om hverken fyll eller avhold sånn sett.. Er jo fyllesjuka som gjelder her.. :b (Selv om man ikke blir fyllesjuk når man er avholds da...)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker vel sikkert å ta deg noen drammer innabords du også, reodor? :p

 

Tråden handler jo ikke om hverken fyll eller avhold sånn sett.. Er jo fyllesjuka som gjelder her.. :b (Selv om man ikke blir fyllesjuk når man er avholds da...)

 

Det er ikke rekkverk her oppe på Flåklypatoppen, så jeg gjør lurest i å praktisere avholdsprinsippet...

 

Når sant skal sies har jeg ved etpar anledninger vært uggen etter å tatt to glass rødvin, og ikke var det godt heller. Kjenner det i magen med en gang jeg tar en svelg. Ikke liker jeg øl og ikke liker jeg brunt brennevin, så da gjenstår kun den klissete damedrinken San Francisco. Og det er jo liksom ikke noe man drikker seg fra sans og samling på. Derfor har jeg tatt et valg om å være 99% avholdende.

 

Av mine menn (i en rent militær fortolkning av begrepet...) ble jeg påspandert drikke i messa denne uka, men jeg tok til takke med kokka (Cola). Det jeg fikk høre etterpå var at de planla å putte en hel tablett penegra i glasset mitt. Ser for meg at det hadde vært ganske frustrerende å legge seg for å sove i et mannsdominert miljø med en slik tablett innabords :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk minst en halvliter vann/melk før du køyer, ikke legg deg når du er for full, se heller en film eller noe slikt først :)

Dagen derpå har magen godt av feit mat, f.eks McDonalds eller kebab.

Et annet tips dagen derpå er også dispenserbrus. (McDonalds igjen=)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann og frisk luft. Da snakker vi MYE vann. Drikk vann litt innimellom når du er ute på fylla, drikk mye før du skal legge deg og ha gjerne en 1,5l brusflaske med vann ved senga som du kan drikke av når du våkner med sandpapir i munnen...

 

Å hive i seg allergimedisin, smertestillende eller annen mumbojumbo har jeg liten tro på. Vann er best.

 

Dette er veien å gå, ja! Vann gjør underverker. Og husk mat før du legger deg i senga.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er noe av det VÆRSTE jeg veit.. Kan drikke en liten kjeft øl nå å da, men drikker ikke en hel flaske/boks.. Spyr bare av tanken.. :P

 

Uansett.. Nå har jeg vært på fylla igjen.. Hva er deres BESTE tips mot fyllesjuka? Sitter her å drikker vann som faen.. :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår