Gå til innhold

Svx noen fler her?

Ranger emnet


Alex-svx

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alltid likt de bila der..ser at de begynner å bli alvorlig billig nedover i tyskland..kanskje en ide å importere en derfra..hmm...

 

Ja de er rimelige i tyskland ja. Men improtavgiften er delvis høy på bilen. Etter som vekt og effekt blir regnet. Men er lettere å få tak i en fin model der til en rimelig penge ja. =)

 

Jeg digger bilen min. Har hatt den i snart 2 år nå så er veldig fornøyd og skal ikke kvitte meg med den.. Eneste som er litt synd er utvalg til tuning og understells deler.

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå har jeg ventet på girkassen til bilen min lenge nå.

Og det ente med at jeg måtte betale frakten selv også etter som det er litt Finans krise i Stantene..

 

Men nå er den betalt for å venter på at frakt selvskapet skal få den i en Conteier også få lastet den om bord. :D

 

Så da blir det en otback 4.44 samt bakre driv aksel Kasse som skal inn i bilen min.

Gleder meg veldig til dette. Også skal det settes på en olje kjøler på bilen samt en Qvik shift kit. Som får den til å gire gjevnere. Sparer ett par sec på girskift med denne (automat)

 

Kommer nok noen bilder når jobben begynner, :)

 

Har fått tatt litt rust jobb i hjulbuer også sånn mens jeg ar ventet da. Så skal det litt lakk på.. Også kommer vel neste vitner og da skal jeg muligens om lakkere den i Gul. Med svart tak. Kansje dette blir stillig har sett på noen biler av dette.

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo rød er veldig fin farve det:) Men det blir liksom ikke no wow farve liksom hehe.. Aå gul og svart er det ikke så mange som har så da vekker det litt oppsikt hehe.. :D så var bare derfor gul slo meg så veldig hehe..

 

er en på svx forumet som har omlakkert sin i rød, og den var kjempe fin. :) Men for min del så går jeg enten for gul eller svart som den er i dag. Får se hva pengene strekker til osv hehe.. :D

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. :) Jo det er en kjempe tøff bil..

Akkurat nå så står den inne for lagring til den blir fikset. Så har desverre ikke no fler bilder av den :( Men det kommer. Må bare få den på veien å lade opp kameraet. Ja gjore det selv også på Gt spillene.. Men skal love deg mer artig å ha en `èkte en` hehe :D

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har understellet på denne noen likheter med f,eks Legacy?

 

Jeg tro ikke man skal kombinere legacy med svx en. Tror det går skjes hvis man bruker legacy deler på denne. Men motsatt er jeg ikke helt sikker på.. Denne bilen er i grunn laget for det amerikasnke markede.

Så 100% sikker er jeg ikke.

 

Men det jeg veit at man ikke kan bruke dempere, bremser fra legacy og over på Svx`en. Etter som bilen er såpass tung. Men motsatt kanjse.. Men er ikke helt sikker. Selv om det er fra H6 legecyen Så går ikke dette.

 

Åssen det??

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte bare på deletilgang til disse bilene.

 

Ok. Det er så som så får å si det sånn. Må nok ha tak i de fleste delene til denne fra Statene. Eller så er orginal deler på Subaru Norge veldig dyre. Jeg veit også hvis man skal ha Koni dempere på denne bilen så må disse bygges på de orginale. Får å få disse til å sitte. Men bremser får jeg tak i fra http://www.brems.no som er no bedre enn orginale for ett par tusen. :)

 

Så er en hoppy bil kan man si, Er ikke akkurat å gå på huggern får å få tak i deler. hehe.. Men den har fått veldig skryt av veigrep sånn som bilen er orginalt. Er bare bremsene som har fått div nekativ kritikk. (ligger video klipp på INFO SVX)

 

Og trimming til denne bilen er no som må lages til å gjøres alt selv. Så er litt tungvind bil å ha hvis man skal ha Power og grip. Men bilen går ikke dårlig. for å si det sånn.

 

Men hvis man er på utkikk etter en så anbefaler jeg å prøve kjøre en å se om man liker den. Jeg syntes bilen er super. Og angrer ikke på at jeg kjøpte den. Men det er litt vanskelig med deler til denne. Etter som de fleste er solgt i USA. Og en del i tyskland.

 

Men er nok mye letere å kjøpe en Impreza eller Legacy hvis man skal ha lett tilgang til deler og Power. :) Men da får man kansje ikke særpreget med å ha en Skjelden bil. :D

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med sjelden bil da! Sleng gjerne ut flere bilder, f.eks av motor og interiør. Moro å se

 

Det skulle jeg så gjerne gjort. Men desverre så står bilen min inne for vinterlagring/samt venter på girkasse så får ikke tatt noen biler helt ennå.. :( Så da blir det bare kopi av andre biler.

 

Men lover det kommer biler så fort jeg begynner på girkasse bytte, og setter inn ekstra olje kjøler samt Qvick Shift kite.

 

Men er artig med skjelden bil ja. Får litt oppmerksom het. hehe.. :D

 

Men er jo rimelig alene her inne på Svx forumet da. :( Men noen må hålde dette igang også. Kansje det kommer noen fler som er like gale som meg å skaffer seg en :D hehe..

 

Eneste som er gjort hit til er no rust fiks. Dette er det eneste jeg har funnet.

 

img_1354.jpg

img_1355.jpg

img_1356.jpg

img_1357.jpg

img_1358.jpg

img_1359.jpg

img_1360.jpg

 

Ikke så spendende bilder men er i allefall noen..

1992 Svx 3,3L H6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår