Gå til innhold

Hesleskaug: Bmw e30 325i - E30 325i Restaurering

Ranger emnet


hesleskaug

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kom endelig den første pakka fra Koed

z4bk3g9w1ntew9d6cyzi.jpg

En haug med klips, nye front lykter emblemer, nye pedaler og en haug med annet smått

 

Deretter bar det til lakkereren for å tilpasse skjermer, panser og sideskjørt. Men lakkereren hadde kun lakkert kanalene og glemt fram skjermene i bunnen. Så vi får komme igjen å sette på det når han har fått gjort det. SÅ KAN DEN LAKKERES :D

 

sqd993bzkvx6ufs5fprp.jpg

 

nfyj21amc6c0lyyqzb0i.jpg

 

Stod noen andre heftige objekter der også kan du si

 

3p2xl8aq0cv65cwnulkk.jpg

 

64sk091dovn2rhe2ck37.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av de mest "bad ass motherfucker" looks, som har blitt lagd på en front i mine øyne. Du ser hun vil ut og sluke asfalt. Me like :win

 

Takker og bukker! Håper den blir like fin som jeg har sett for meg inne i det rare hodet mitt :D

 

synd med dtm eksos, kommer ikke til og passe i det hele tatt

 

Vi får vente å se. Kanskje jeg blir missfornøyd når jeg setter det på. Tviler på det ettersom jeg har Mtech 1 hekk og den er kantete. Og den "kantete" dtm eksosen vil gjøre opp for det :)

 

Hadde jeg hatt Mtech 2 hekk hadde jeg vært 110% enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tir Okt 28, 2008 10:02

 

I dag skal sideskjørtene på og da kan lakkereren gå til verks på lakken av resten.

 

I tillegg har jeg kjøpt litt smått

 

- Ny Castrol GTX3 Magnatec olje til vanlig kjøring

- Ny Castrol Formula RS Edge til banekjøring

- Nytt oljefilter

- Ny topp pakning

- Nye strekkbolter

- Nye Bosh tennplugger

- Nytt BMW OEM bensinfilter

Tir Okt 28, 2008 12:24

 

Farlig å kjede seg på jobb. Det blir dyrt :D

Etter å handlet litt oppfriskniger til motoren i går så handlet jeg litt annet i dag:

 

nh9lqdx10v17n90kzeet.jpg

 

gz81njtzbns1fqr9v7ko.jpg

 

uw0cdzj1p8yhv79yuvin.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy her var det fart i prosjekte bilen er nesten ferdiglakka og montert på 2 sider jo hehe fett! gjærne enda flere bilder. morro og se hva som skjer.

men plast klips for 2350kr lol er det virkelig så mange:P

 

skulle hatt grupperabatt di klipsa

:worshipbm:

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

haah, den hvit e30 har jeg kjørt mange mil i,den var bare sjefen sin i gammle dager, utrulig at blir bil av denne igjen, den var gått 170tkm 1994 å råne bil da og jeg aner ikke hva den er gått i dag,men det karosserien der har rullet mange mange mil,grunnet til at den ble gitt opp var begynte og små ruste rett etter den var lakke opp,:( pluss det ble noe tull med hjernen, lekk front rute vann osv..det var en kompis av med som eide bilen,,tipper det er ce 28xxx reg nr på hvit karosserien,husker ikke , men ce er det i allefall vist det samme bilen..bilen har vertfall front ruten fra den bilen da jeg klistret på supersprint ..hehe synes det er morsomt at del blir bil igjen!

Det går i R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår