Gå til innhold

Ca. pris for lakkering av Femmer'n "helt ned"??

Ranger emnet


Ptrus

Anbefalte innlegg

Du kan regne med sikkert på par 3 tusen kroner avhengig av hvem som gjør det, men hvorfor spørre OSS om det?.. hvorfor ikke ta seg en liten runde på diverse lakk verksteder og spørre en lakkerer direkte om han kan påta seg en lakk jobb svart og da spørre om pris samtidg...

 

Det er samma som mange her som lurer på pris på deler.. geez.. Ring dem som selger delene og forhør deg vel;)

 

men som sagt par tre tusen kan du glatt regne med om de skal gjøre alt (dette er da svart)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan regne med sikkert på par 3 tusen kroner avhengig av hvem som gjør det, men hvorfor spørre OSS om det?.. hvorfor ikke ta seg en liten runde på diverse lakk verksteder og spørre en lakkerer direkte om han kan påta seg en lakk jobb svart og da spørre om pris samtidg...

 

Det er samma som mange her som lurer på pris på deler.. geez.. Ring dem som selger delene og forhør deg vel;)

 

men som sagt par tre tusen kan du glatt regne med om de skal gjøre alt (dette er da svart)

 

Jeg takker for svar. Men jeg spør om erfaringer også. Skal jeg da ringe hundre forskjellige lakkerere å høre om dem har lakkert en Golf 5?? Men takk for bryderiet...:)

___________________

05 VW Golf V,

2.0 TDI - Sportline - Xenon - 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for svar. Men jeg spør om erfaringer også. Skal jeg da ringe hundre forskjellige lakkerere å høre om dem har lakkert en Golf 5?? Men takk for bryderiet...:)

 

nei tenker bare at det er mye penger å spare, mange eier ikke yrkesmoral og sier bare. ja ok 6.000kr også får du en halvferdig jobb! andre kan kanskje være billigere og enda bedre osv:) bare å høre seg litt rundt

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei tenker bare at det er mye penger å spare, mange eier ikke yrkesmoral og sier bare. ja ok 6.000kr også får du en halvferdig jobb! andre kan kanskje være billigere og enda bedre osv:) bare å høre seg litt rundt

 

Jeg skjønner :) Har lyst å chippe også men, må velge en av tingene, har ikke råd til begge deler ennå :P Kanksje jeg får råd om jeg sjekker litt rundt som du sier. hehe

___________________

05 VW Golf V,

2.0 TDI - Sportline - Xenon - 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du turbo?.. for om ikke drit langt f. i chip! det koste mere enn det smaker! skal du bruke penger på noe så er det komplett eksosanlegg fra med grenrør og hele veien ut,åpent filter og sliketing som det som funker, men det igjen er så lite å hente på og det koster penger, både å bytte og bensinforbruk etterpå!

 

Drite i å trimme er det beste;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du turbo?.. for om ikke drit langt f. i chip! det koste mere enn det smaker! skal du bruke penger på noe så er det komplett eksosanlegg fra med grenrør og hele veien ut,åpent filter og sliketing som det som funker, men det igjen er så lite å hente på og det koster penger, både å bytte og bensinforbruk etterpå!

 

Drite i å trimme er det beste;)

 

Ok. men jeg har en Golf V 2.0 TDI. Hørt litt forskjellige meninger om chipping på den. Noen mener at den bare spinner og andre sier det er et must. Skal få lagt ut bilde av den snart:) Men den går bra orginalt også da. hehe. Hva kjører du?

___________________

05 VW Golf V,

2.0 TDI - Sportline - Xenon - 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbodiesel ja, men da er det bare å chip'e i vei det! der tjener du en god del moment på.. men vær obs bare på hva slags chip du bruker. hvem som har laga den og hva du får ut av den. og så klart PRIS

 

at den bare spinner er piss¤%&/! du har ikke 500hk på hjua;) du gainer kanskje 15-25% effekt. avhengig av hvor godt chipen er mappa!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbodiesel ja, men da er det bare å chip'e i vei det! der tjener du en god del moment på.. men vær obs bare på hva slags chip du bruker. hvem som har laga den og hva du får ut av den. og så klart PRIS

 

at den bare spinner er piss¤%&/! du har ikke 500hk på hjua;) du gainer kanskje 15-25% effekt. avhengig av hvor godt chipen er mappa!

 

OK, vurderer å gjøre det hos TSracing på lørenskog. Synes det er tryggest hvis ett tuning firma gjør det for meg. Tror dem skal ha rundt 7k da. Sikkert dyrere enn å gjøre det selv men...

Litt "off topic" etthvert her. hehe

___________________

05 VW Golf V,

2.0 TDI - Sportline - Xenon - 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS skal visst være grei når det gjelder vag! selv om prisene er helt ville syns jeg iforhold til hva man må betale i danmark eller sverige men men

 

Ja, det har du nok helt rett i. Men gidder nok ikke å reise så langt. TS er naboen min omtrent så :). Men du tror jeg merker bra forskjell fra 140 HK til ca. 180? Og fra 340 NM til ca 400? Er ikke så erfaren med dette skjønner du:) Har hatt en Lancer 1,3 i 5 år nå. Den har jeg ikke gjort en dritt med. hehe

___________________

05 VW Golf V,

2.0 TDI - Sportline - Xenon - 18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår