Gå til innhold

hvordan motere cl leppe?

Ranger emnet


Thor-Eivind

Anbefalte innlegg

lurte bare på hvordan golf 1 cl leppe er festa til forntplata? blir det synlig at den har hvert der hvis jeg angrer og vill ta den av igjen?

 

Den skrus med 4 bolter gjennom frontblekket.

 

De 4 hullene skal være der allerede i frontblekket.

 

Men hvorfor i all verden skal du angre og ta den av igjen? Den bygger ikke mye ned i forhold til blekket så evt vinterkjøring og skraping skulle uansett ikke være noe problem.

 

Koster rundt en hundrings på Veng så om du skulle være så uheldig å kjøre den i stykker er det jo bare å handle en ny.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt hull for denne i alle frontplater men de syns ikke da de er underifra og opp.

 

Tydeligvis ikke i alle, for Westie-frontplata mi har det ikke;).

 

For øvrig kan det være lurt å bruke bolter med store skiver på de ytterste hullene. Spesielt om leppa er repro/Veng, ettersom de rett som det er ikke akkurat har superb passform. På de tre midterste hullene funker de originale klipsene greit (det er fem monteringshull alt i alt).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt hull for denne i alle frontplater men de syns ikke da de er underifra og opp.

 

takk akkurat det jeg ville høre :)

grunnen til at den kansje skal taes av igjen er fordi den skal settes på en ascona b og det er jo ikke sikkert at det blir seendes like bra ut som jeg tror.

Opel ascona b-16v

Opel Calibra 4x4 turbo

Audi a4 1,8tq

Suzuki drz-400sm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk akkurat det jeg ville høre :)

grunnen til at den kansje skal taes av igjen er fordi den skal settes på en ascona b og det er jo ikke sikkert at det blir seendes like bra ut som jeg tror.

Mulig jeg misforstår deg her, men det ManiaCoupe sier er at det normalt er hull til denne leppa på alle EINSERE... ikke alle biler uavhengig av merke...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte det:tannløs: men frontplata på ascona er bretta bakover i bunnen slik at det er en 2-3cm brei kant som går rett bakover på baksiden av fronten. det er slik dere mener på golfen også ikke sant?

 

Blau_258.sized.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår