Gå til innhold

Meet på XXL bygget på Jessheim

Ranger emnet


Ole_90

Anbefalte innlegg

Iskrem, er ikke dritt som blir slengt men ren fakta

 

Altså jeg har gjennom åra kunne melde meg ombord i ca 50 forskjellige klubber som kommer og går men jeg gjør ikke det.. Why?.. Fordi jeg bygger bil og jeg bruker bila mine på bane! Hadde jeg hatt interesse av å henge rundt på essoen i en shady gammal 240 og leve tater-livet så kunne jeg vurdert å melde meg i en klubb!

 

Jeg personlig føler ikke at jeg får en dritt ut av å være medlem noe sted med mindre jeg har fordeler der.

 

Og av noen slike klubber som DETTE får jeg ikkenoe ut!

 

Ikke ta det negativt, men jeg kunne aldri i hele mitt liv tenkt meg å kjøre rundt med noen form for reklame der folk ser meg og tenker, huff... enda en råner!

 

Derfor du har "Sperra.no" på siderutene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sperra.no er min egen hjemmeside som presenterer meg og mine prosjekter, det har ingenting med noen form for klubb eller rånere å gjøre..

 

Sperra motorsport er akkurat det samma som hvilken som helst annen sin motorsport hjemmeside.

 

Hvor finner du likheten i dette i team sideways (der vel å merke halvparten ikke klarer å kjøre sideveis eller har forhjulstrekkere) ?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker teamsideways hadde treff på gardermoen, det kom flere der enn noe treff dere har arrangert, samt det var mulighet for å kjøpe mat samt en del stands osv, det eneste dere klarer å stelle istand er da "dragrace" med påfølgende nesten ulykker på rekke og rad...

 

skjønner da at det er kulere å ta på seg ansvaret for ett treff man ikke arrangerte!

 

veldig ironiskt å lese dette.

 

Det første treffet Teamsideways hadde, var SG en av deres sponsorer.

 

Maten på det første treffet ble også skaffet av SG.

 

Det andre treffet var ikke SG med å sponse. Og de tok ikke æren av noe som helst.

 

At mange likte første treffet til Teamsideways er jo flott, for den ble sponset av de!!

 

HAHAHA...

 

Det var ingen ulykker på dragracen.

 

Og det var mye mer enn bare dragrace..

 

fant en film fra treffet her:

 

http://www.street-garage.com/seyretfiles/localvideos/SGFilmerSGMovies/sgcccmega.wmv

 

SGCC er en fet klubb og det er oss knekkende likegyldig om folk er tatere, svarte, sorte, hvite, grønne, dølinger, norlendinger, dansker, svensker eller at de kjører

Volvo`240, MR2, CRX, NISSAN, Honda eller en rå feit lamborghini

 

eller om de velger å samles seg på Esso, Shell, XXL, Stortingen, Slottet, eller de medlemmene som kommer fra sverige velger å samle seg på "RUSTA" eller medlemmene fra Danmark velger å samle seg på "Jeppet på berget Pub", Månen eller hvor enn de kan samles.

 

SGCC står for en ting: "Benvenuti alla Famiglia"

 

:checkflag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir helt svett jeg av å se krangling her på forumet, kan ikke vi bilinteresserte bare bruke bensin, svi litt gummi, være venner og holde kjeft? Er så sykt unødvendig å drive å diskutere sånn som det blir gjort her, krangle kan dere gjøre på PM. Takk

[ ] Peugeot 605 2.0i, 1991

[x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986

[x] Citroen BX 19GTi, 1991

[x] BMW E30 318i, 1983

[x] Volvo 240 2.0, 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan bare snakke på vegne av meg selv og Team Sideways, vi jobber med et treff som skal ha en egen "oppvisningsplass" med litt div greier, i sammarbeid med noen klubber i området som er aktive og greie og ha med og gjøre, hvem hva og hvor kommer når tiden er moden.

 

Heller et\ tre skikkelige treff i året enn 29.5 småe med en fast gjeng på 50 stk..

 

 

Noen som husker treffet som ble forsøkt arrangert på Metro? hehe, det var tider det.. politi helikopter, avis ++++++

 

Og hvem var det som satt igang det kaoset? Vet ikke jeg.. :P

 

http://www.bilforumet.no/happenings/67859-streetmeet-l-rdag-16-april.html

 

Jeg ble jo tilogmed sitert i lokal avisa.. :P

 

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1545848.ece

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir helt svett jeg av å se krangling her på forumet, kan ikke vi bilinteresserte bare bruke bensin, svi litt gummi, være venner og holde kjeft? Er så sykt unødvendig å drive å diskutere sånn som det blir gjort her, krangle kan dere gjøre på PM. Takk

Jeg er helt enig.. Jeg har ikke kjennskap til hvem enkelte av posterne foran her er.. Vi synes bare det er fint at det er flere klubber der ute for bilinterreserte. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det ser ut som folk går lei jeg,

Hører folk sier det er mer Show på treffa nå enn det var på de før i tida :P

 

Det skyldes vel at deres medlemmer ikke var gammle nok til å være med på de skikkelig bra treffene. De treffene hvor det faktisk var høy standard på bilene og folk var litt mere normale.

 

XXL treffene er vel noe av det dårligste jeg har vært på. Bare råne biler, harry folk og hard dance mania på fullguffe heletiden. Nei uff.

 

La oss prøve å spole tilbake tiden, til de tidene man faktisk kunne gå rundt å titte på skikkelige stilige biler, og ikke bare harrytasser som nettopp har fått lappen....

 

 

Kan ikke alle rånerene fra SGCC la være å arrangere treff hver forbanna helg og med 1ukes forvarsel, da skal man se at det dukker opp flere folk og feitere biler...

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skyldes vel at deres medlemmer ikke var gammle nok til å være med på de skikkelig bra treffene. De treffene hvor det faktisk var høy standard på bilene og folk var litt mere normale.

 

XXL treffene er vel noe av det dårligste jeg har vært på. Bare råne biler, harry folk og hard dance mania på fullguffe heletiden. Nei uff.

 

La oss prøve å spole tilbake tiden, til de tidene man faktisk kunne gå rundt å titte på skikkelige stilige biler, og ikke bare harrytasser som nettopp har fått lappen....

 

 

Kan ikke alle rånerene fra SGCC la være å arrangere treff hver forbanna helg og med 1ukes forvarsel, da skal man se at det dukker opp flere folk og feitere biler...

 

HAHAHAHA

 

 

bare og ikke komme det da ENKELT OG GREIT !

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da driter altså dere i SGCC å arrangere treff hver jævla helg? Er vel ikke så kult å se den samme volvo 740`n burne rundt på samme sted hver helg?

 

HAHA, du.... nå skal du høre! vi I SGCC har faktisk bare starta 3 treff i hele år, så vet ikke hvor du får det i fra at vi arrangerer treff hver helg...?

Og hvor du får at det bare er rånere i klubben fra set skjønner jeg heller ikke, du ser oss sikkert bare på treffene vi er på og har ikke sjekka internettsida der medlemslista nå står på 199 medlemmer i HELE Norge! (Ikke bare på Romerike som noen tror)

Vi har fra råtne Volvoer til Lamborgini i klubben.

Vi har ingen standard på bil, alle er velkommen!

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, du.... nå skal du høre! vi I SGCC har faktisk bare starta 3 treff i hele år, så vet ikke hvor du får det i fra at vi arrangerer treff hver helg...?

Og hvor du får at det bare er rånere i klubben fra set skjønner jeg heller ikke, du ser oss sikkert bare på treffene vi er på og har ikke sjekka internettsida der medlemslista nå står på 199 medlemmer i HELE Norge! (Ikke bare på Romerike som noen tror)

Vi har fra råtne Volvoer til Lamborgini i klubben.

Vi har ingen standard på bil, alle er velkommen!

 

Ja, jeg har virkelig sett en Lambo.

Sist gang jeg sjekka, så var det bare slitne biler på en alder

av 10+, og alle SGCC kara stod på treff og var SKIKKELIG KIS.

Alle er velkommen ? Sist gang jeg prøvde å ta kontakt på et

treff med dere var ingen åpne for å stifte

bekjentskap med folk utenfra, det var en hard kjerne som stod

der og prata om hvilken wonderbaum som lukta best.

 

Trynefaktor eller bare KIS ?

 

Hver gang jeg leser på dette forumet om "XXL Jessheim" så

dukker SGCC opp. Så mottoet blir: "Der den samme 240'en

står og burner på samme sted hvert treff".

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buhu

 

det er ingen vits i å si at "klubben er ute etter å sammle bilinterreserte" når dere ikke klarer å være hyggelige mot potensielle nye medlemmer. streetgarage teller vel medlemmene sine etter oppmøte på deres treff (obs!!! dere har vel copyright på ordet treff også vel?)...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har virkelig sett en Lambo.

Sist gang jeg sjekka, så var det bare slitne biler på en alder

av 10+, og alle SGCC kara stod på treff og var SKIKKELIG KIS.

Alle er velkommen ? Sist gang jeg prøvde å ta kontakt på et

treff med dere var ingen åpne for å stifte

bekjentskap med folk utenfra, det var en hard kjerne som stod

der og prata om hvilken wonderbaum som lukta best.

 

Trynefaktor eller bare KIS ?

 

Hver gang jeg leser på dette forumet om "XXL Jessheim" så

dukker SGCC opp. Så mottoet blir: "Der den samme 240'en

står og burner på samme sted hvert treff".

 

 

Det er mange som er "utenfra" som kommer bort å prater med oss. Vi representerer en klubb på et treff og som sagt har vi nettop toppa 200 medlemmer, Og alle klubbene er jo intresert i å få flere medlemmer! Alle som jeg kjenner i klubben er hygelige og lette å snakke med ! Har hørt at de har blitt spurt om ang klubben og at de fikk de som er "utenifra" til å melde seg inn...

 

Men hvis folk er i mot SGCC så er det bare å ikke komme på treffene våre... Enkelt og greit !

 

Det ang. at enkelte biler som DU har sett på treffene er 10 år+ er at vi ikke har noen standard på hvordan bil du skal ha for å være med i klubben. Så det du mener er trynefaktor så tenk deg om det du sier ang bil!

Vi sier velkommen til alle uansett om han/hun har Den værste rusthålka av en lada eller en bugatti !

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår