Gå til innhold

hengesystem til dekk?

Ranger emnet


lille_resa

Anbefalte innlegg

heisann alle:hello:

 

nå trenger jeg virkelig hjelp her fra dere.

På lørdagen har min kjære samboer bursdag, å han har snakket veldig mye om et dekksystem som han har sett, hvor man henger dekkene i taket. Han har bare sett dette ett sted, og klarer ikke å komme på hvor, men han ønsker seg noe slikt så inderlig i bursdagsgave, og jeg håper jeg kan klare å oppfylle det. men for å kunne gjøre det trenger jeg hjelp fra dere!!!

 

er det noen som kanskje har peiling på hva det er han har sett?

 

tusen hjertelig takk for alle innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri sett en spesiell type for og henge i taket, men vet at det finnes en type med noen buede knagger som man fester på veggen som man kan henge de på :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell bare å feste noen bolter i taket som matcher boltsirkelen til felgene hans og bruke muttre?

Hvis det er sånn som jeg ser for meg, høres dette UTROLIG tungvindt ut? :confused:

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar:thanks

 

har spurt han litt ut, og han sier at det er et slags kryss i taket, hvor det går ann å ta ned en og en arm, for så å hekte et hjul på hver arm....

 

han sier han bare har sett dette en gang, og aldri mer....men at det er dette han ønsker seg.

 

men hvis ingen andre har sett/hørt om dette stativet så er det kanskje noe han har drømt? hehe

 

jo, har tenkt å kjøpe sånner bolter som han kan feste i veggen istedet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et hett tips er jo å få han til å lage det selv! (Men da blir det jo ingen bursdagsgave). Jeg har hengt opp nesten 40 hjul i garasjene hjemme, har laget kroker av flatjern som er kappet i passende lengder og bøyd til i skrustikke. Kan legge til at det tok tre-fire kvelder å få det gjort.

 

Og ja, jeg vet at 40 hjul er latterlig mange. Det er 12 biler på bruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår