Gå til innhold

Henrix' passat 99. mod. (noe spesiell)

Ranger emnet


henrix

Anbefalte innlegg

Da har jeg (ENDELIG) fått gjort litt på bilen min.. desember 2007 kjøpte jeg denne bilen og mnd. etter blei det kjøpt inn frontfanger og lykter.. da så det slik ut:

 

DSC00256.jpg

DSC00259.jpg

 

og prøve montering av fanger:

DSC00258.jpg

 

noen mnd. senere ble det montert coilovers, blå silikonslanger, forge dump, skinn interiør og felger.

 

nå nesten et år etter har jeg fått somlet meg til å gjøre litt på bilen.. fikk et lite energi kick en fredag og fant plutselig ut at jeg skulle lakkere bilen. men jeg ville gjøre noe annerledes. så da var det bare å finne frem litt teip å begynne å fantasere litt.. det jeg endte opp med på søndagen var dette:

 

30082008208.jpg

30082008212.jpg

 

fikk lakkert grillen også på mandagen etter så nå ser den ca slik ut:

 

03092008217.jpg

03092008218.jpg

03092008213.jpg

ja jeg veit det er litt harry men det passet bra sammen med det sorte og blå skinn/alctara interiøet jeg satt inn.. (det gamle stoff interiøret var greit slitent så jeg hentet nytt skinn interiør fra tyskland (stoler, dørtrekk, titanlister og midtkosoll.

 

når det gjelder stripen over bilen er det jo selvfølgelig smak og behag.. jeg synes det ble ganske fint. hentet litt inspirasjon fra nye audi med svart tak men jeg synes jeg skulle hente det svarte igjen i profilene på panseret og fangeren.

 

det som står på min ønskeliste nå er:

 

* større turbo, FMIC, chip osv.

 

* skal lakkere resten av bilen så fort jeg får ny bakluke. (pga rust rundt ruta)

 

* nye felger

 

* spredere i fanger.

 

dette er ikke noe showcar prosjekt men målet er å ha en pen beuksbil!

 

håper dere liker det!

 

kom gjerne med ris og ros:)

 

trenger også litt tips til trimming. :)

 

PS: Bilder av hele bilen kommer snart. skal bare få lakkert resten da det ikke er noe å "skryte" av.

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bestillt meg litt deler:)

 

* rustfritt grenrør

* 3" downpipe

* boost controller

 

og imorgen (mandag) har jeg fått time til chip:)

 

så da blir det vel bra til slutt håper jeg:)

 

men er det noen som har en N75 liggendes?

 

jeg lurer på om min kanskje har tatt kvelden.. hehe

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker:)

fikk chippet bilen idag. en såkaldt 217hk chip. var noe med hjernen på bilen min som var den fineste å chippe.

problemet er bare at noen har vært å tuklet med wastegaten min..

så lader bare 1 bar.. men ny turbo blir bestilt og da en K04 så er det på tur å få nytt software igjen:) men ikke noe fusk og tull:D

så det er en FRYD å kjøre bilen nå:)

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår