Gå til innhold

Drifting in Oslo

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

Sinsenkrysset fungerer faktisk utmerket godt. Hadde 2 fulle runder der med tro det eller ei en BMW E30 320 på tør asfalt.

Ett annet sted som fungerer fint er avkjørings rampen fra ring 3 og opp til E6. Den lange venstre svingen. Og hvis du har baller nok så har du tunellen fra vika og ned i festnings tunellen. Starter jo med en lang venstre sving før du går rett inn i en høyre sving inn i hoved løpet. Har tatt begge 2 men ikke sammenhengende. Noe som var målet.

 

 

(steike hvor mye tulling kjøring man egentlig har gjort i sine yngre dagen)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er jo parkeringsplassen på Sognsvann nylig blitt asfaltert!

 

Tenkte på det sist jeg var der oppe og jogget, at dette må jo faktisk være et glimrende sted å arrangere noe drifte-greier....

 

:checkflag:

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo parkeringsplassen på Sognsvann nylig blitt asfaltert!

 

Tenkte på det sist jeg var der oppe og jogget, at dette må jo faktisk være et glimrende sted å arrangere noe drifte-greier....

 

:checkflag:

 

haha.. ja lykketil;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo parkeringsplassen på Sognsvann nylig blitt asfaltert!

 

Tenkte på det sist jeg var der oppe og jogget, at dette må jo faktisk være et glimrende sted å arrangere noe drifte-greier....

 

:checkflag:

 

 

Sognsvann er konge:-P har vært der oppe en del ganger. men det eneste du må passe deg for.. er å ikke parkere på siden å ha på parklysene bare:-P for da kommer homo`ne med en gang, hehe. for sognsvann er fullt av homor på kveldene. men ellers er det konge der oppe:-D

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
IDIOT!! Hvor dum i hue kan det gå ann å bli?? Er det noe rart at Gatebil miljøet i Norge blir slått så hardt ned på av snuten?? Kom deg på bane!! Det finnes banekjøringer flere ganger i uka hele sommeren!!

 

haha...pyse!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...pyse!

 

 

mulig det... eller voksen..? kanskje tillogmed på grensen til seriøs?

 

Poenget er at jeg leser rundt omkring at dere er så sure og sinte for at Snuten og Biltilsynet er så strenge med deres biler og deres kjøring.. men vil vel påstå at de som driver med "drifting" på gata har skyld i det sjøl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg egentlig mener da er at det er 2 typer folk her på forumet....det er de som kjører hardt i gata...og de som ikke innrømmer det av en eller annen religiøs grunn..

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår