Gå til innhold

Noen som har bestilt xenon fra VVME.com her?

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde bare positive erfaringer med vvme.com ifra tidligere kjøp. Men nå er det 10 dager siden jeg bestilte et sett, og det er ikke dukket opp enda.

 

Det er jul utenfor Norge også. Vil tro de har litt flere bestillinger nå i Desember, enn de har en Tirsdag i Mai.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare positive erfaringer med vvme.com ifra tidligere kjøp. Men nå er det 10 dager siden jeg bestilte et sett, og det er ikke dukket opp enda.

 

Min erfaring var at det var tollbehandlingen i Oslo som tok mesteparten av "shippingtiden", så vil tro at, som rolfi sier at det også tar litt ekstra tid nå i disse juletider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to sett på vei derfra. Siden det ser ut til at alle får moms og gebyr ved bruk av DHL så krysset jeg ut for EMS isteden (har meget god erfaring med de i andre sammenhenger)og betalte 7$ mer for den fraktbæreren. Bare timer etter at jeg bestillte fikk jeg bekreftelse på mail at varene var sendt avgårde med DHL:-( De er lynkjappe det skal de ha, men jeg ble litt sur for at de ikke leste min bestilling godt nok og sendte med EMS som jeg hadde valgt. Jeg sendte dem en mail om dette og fikk en beklagelse tilbake etter noen timer, og at de vil være mer oppmerksomme på dette neste gang. Så får jeg se om dette kommer til å koste meg litt ekstra eller ikke.

 

Blir iallefall spennede å se hvor bra dette blir i forhold til mitt særdeles dårlige halogenlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått to av kittene jeg har bestillt og har forsøkt h4 kittet i dag. Plug and play my ass! Jeg dillet med dette i to timer i dag og fikk ikke et eneste lite lysglimt ut av det uansett. Det er skammelig enkelt å kople opp og egentlig ikke mulig gjøre feil. Det kommer tre kabler/plugger fra hver ballast som koples sammen med tre plugger fra hver av h4 pærene, her er det ikke mulig å kople feil. Hver ballast har en kabel som skal til jord, og fra releet kommer det en kabel som skal til + på batteriet, så er der en kontakt med tre poler som skal koples sammen med en av bilens eksisterende kontakter som tidligere gikk inn på halogen h4 pærene, det er vel styrestrømmen. That`s it, jeg har forsøkt flere ganger og ga til slutt opp, skjønner ikke hva som er galt her, enten er hele dritten defekt eller så har kineserne byttet om et par poler i den trepolede kontakten som gir styrestrømmen. Noen som har vært borti disse H4 kittene som kan gi noen råd??

 

Jeg forsøkte de trepolede kontaktene ved hver av lyktene med samme mørke resultat. Jordingspunktene er helt rene ned på bart metall og har ingen problem med å forsyne originallysene samt tusenmetere med strøm, så jeg tror ikke det skyldes dårlig jording heller

Endret av hk416
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nesten godt gjøres å koble feil ja.. Ledningen til batteri skal ha en sikring. Sjekk at denne er stor nok, ev. er den som fulgte med kitet.

Kan også være at du har litt lite strøm på batteriet.

Sett på tenninga og slå på lysene. Tenner de ikke, så vent å se ann. Kan være at de tenner litt tregt. Hører du en svak pipe-lignende lyd fra ballastene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra VVME i dag som forklarte at av og til er pluggen som fører strømmen inn på ballasten satt inn feil vei (dette er gjort fra fabrikk) Jeg skulle bare dra den ut og snu den andre veien så skulle det bli lys, og det ble det:-) Alt det man selv skal plugge i er idiotsikkert og ikke mulig å plugge feil, men så har faktisk fabrikken klart å sette feil vei i den eneste pluggen i hele kittet som er reverserbar. Men nå funker det og i morgen blir det puttet på plass i bilen min så kommer jeg tilbake med min dom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra VVME for 3dje gang nå igår.

Bestilte en pakke forige uke med h7 kit til spredere på Audi a4n, og ett sett nye D2s pærer..

 

Dybvik Trading skal ha 860 inkl frakt for 2 nye xenonpærer i nærlys, Norsk Bildelesenter skulle ha 8-900 kr, men de sa jeg ikke måtte kjøpe fra de, for det anbefalte de ikke. Møller skulle vel ha 1500 kr +..

 

Hos VVME kosta det meg 560 kr INKL frakt for 2 nye pærer (PLUSS) ett xenon kit... Makan til prisforskjell, og D2S pærene ble montert igår, og jeg ble KNALL fornøyd!! Bare pærene kosta vel under hundre kroner...

 

Ble så fornøyd att jeg bestilte en ny pakke med H7 for fjernlys igår.

Anbefaler å legge de til på msn, makan til god service :D

Spurte etter en nice price og fikk 55w, h7, 6000 kelvin for 366 NORSKE KRONER inkl. frakt!! :) Blei sendt med en gang, har allerede fått pakkenr :) De er rett og slett råe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er greie å ha med å gjøre, svarer utrolig kjappt på mail. Etter at de oppklarte hva som kunne være feil med mitt kit så funker det og jeg har nå et fantastisk godt lys i gamlebilen. Jeg er strålende fornøyd og gleder meg til en kveld jeg får fred og ro nok til å montere H1 og H7 kittene i min Galant som virkelig trenger bedre lys. Jeg måtte ut med full pris på H7 55w og det ble hele 466 spenn inkl frakt. Det skal bli hardt å være forhandler av slikt her til lands med slik konkurranse, det er jo flåeri at to pærer koster en tusing når hele kittet kan handles andre steder til under halvparten. Lenge leve internett og PayPal:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka litt med de på msn idag faktisk, svært greie mennesker. De synest det var så surt att de muligens måtte gå opp 5$ i pris etter nyttår pga. DHL tapte visttnok på å sende pakker for de.

 

Måtte bare le litt jeg, får jo fortsatt 3-4 kitt for prisen av 1 kitt i Norge uansett :)

 

De tar jo 100 lappen for pæra og 100 lappen for balasten. Norge skal jo ha 600 kr + !!

 

Helt sinnsykt til priser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår