Gå til innhold

Min Vento VR6 "nytt år med nye mods"

Ranger emnet


Gingers

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Da har jeg fått tak i meg recaro interiør ifra golf 4 som jeg skal ha i vr6n :) reiser å henter det i morgen! Trur det blir litt kult :)

 

Har også fått meg vinterbil da siden venton er parkert:

 

CIMG0122.jpg

 

CIMG0126.jpg

 

Riktignok sommermodus der da men ;p

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Godt nyttår folkens!

Da vil det forhåpentligvis skje litt utover her også, men det får vi ta etterhvert!

Har jo helt glemt å legge ut bilder av interiøret jeg ser jeg :

 

Bilde0049.jpg

 

Bilde0050.jpg

 

Bilde0051.jpg

 

Gleder meg til å få satt det i. Blitsen gjør blåfargen veldig lys men den er mye mørkere.Ingen skader eller sår i det hele tatt og det er jo bra!

Har fått tilbake litt motivasjon nå så skal prøve å oppdatere jevnlig hver uke om hva som skjer her nå.

 

Ting som skal gjøres i januar:

- demontere front for å skifte diverse slanger pga liten lekkasje og skifte simerring på oljekjøleren for å få det helt tett!

- Demontere dashboard og skifte varmeapparat register!

- Begynne å demontere og gjøre klar til lakkering!

- Kanskje få sveisa i de nye festene og tilpassa interiøret da jeg trur det er lurest før jeg lakkerer.

 

Ting som skjer av mods:

Cleaning av bagasjelokk (tinne igjen hullet etter emblemet)

Fjerne spylerdyser og montere de på innsiden av panseret (som på bora og golf 4), må selvfølgelig tinnes og slik etter gamle hullene!

Sette på nye framskjermer og rette litt hjulbuer da jeg ville prøve uten skjermbreddere denne sesongen

golf 4 recaro interiør som sagt

Svart tak, stolper m.m.

El vinduer skal også i da den tiden kommer.

Mulig litt stereo men uvisst.

Ny eksos

Nye bremser

+ mere som jeg ikke kommer på i farten :)

 

Skal ha av dører osv for å få lakkert alt opp igjennom av dørstokker og dører, panser osv.Gjøres ordentlig når det først skal gjøres :)

Bilen har ingen tidsfrist for å bli ferdig til sesongen, men det hadde vært gøy. Skal inn i slutten av året å godkjenne bilen hos Biltilsynet å få felger, senkesett og motor i boks!

 

Har nok å gjøre ihvertfall :) men noe må man ha å gjøre vettu! Får god hjelp av kompiser så!

 

Oppdaterer så fort jeg har begynt!

Fortsatt god helg folkens!

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å kikket igjennom tråden min og bilen har da jaggu forandra seg litt igjennom tida å :p

 

Påsken 08

21032008.jpg

 

21032001.jpg

 

Sommeren 08

 

P4100036.jpg

 

P4100033.jpg

 

Sommeren 09

 

IMGP1130.jpg

 

IMGP1132.jpg

 

Ikke så alvorlig men det er da litt og det begynner å gå i den retning av at jeg begynner å bli fornøyd med bilen :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei..hvordan går det med ventoen?? flott interiør..si ifra visst du plutselig skal selge det

 

Hei Daniel!

 

Den står godt i garasjen :) Har nå blitt arbeidsledig så står litt stille om dagen, men kommer oppdatering så fort jeg har fått gjort noe igjen.

 

Interiøret blir nok ikke solgt gitt, men det ligger ett på klubbens hjemmeside til salgs :)

 

Mvh.

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da bra ut denne her :) Du har gjort mye jeg vil gjøre med Passat'n min :p Men hadde det ikke vært litt kult med monovisker på den bilen der? Tror det hadde passa veldig bra.. Bare et forslag :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da bra ut denne her :) Du har gjort mye jeg vil gjøre med Passat'n min :p Men hadde det ikke vært litt kult med monovisker på den bilen der? Tror det hadde passa veldig bra.. Bare et forslag :p

 

Takk takk :)

 

Jeg har monovisker på vr6n jeg. Hadde det til og med på Boran jeg hadde.

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget tøff bil, har veldig sansen for vento vr6, den er ikke så liten som golfen og har en usedvanlig artig motor med en psycho lyd, jeg likte bilen din godt, skal følge med

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei har tittet igjennom din tråd. en utrolig pen bil, men savner litt bilder av interiøret.Har selv nett kjøpt en vento, og er slike tråder som dette så gir meg masse arb lyst.. men dette golf interiøret ditt. er dette bolt on eller.. eg har verdens styggeste interiør i min vento, og det skal byttes. mitt er grått og stygt..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår