Gå til innhold

Min 2001 s40 1.6

Ranger emnet


hansi001

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da har jeg nettopp kjøpt meg førstegangsbil.

En Volvo S40:

  • 2001-modell
  • Gullfarget
  • Kjørt 72 000km
  • 1.6 liter
  • Komplett service-historikk (og litt ekstra faktisk =O)
  • 15" alu felger på sommer
     
     

 

Betalte 85 000kr for den!!! Bilen har hatt en eier (eldre dame), er 100% orginal og 100% strøken. Lyst interiør :pimp

 

Legger ved noen bilder:

 

DSC_0216.jpg

 

DSC_0213.jpg

 

DSC_0221.jpg

 

Min lille medhjelper ble med på dette bildet, men intereøret er 100% strøkent. Baksetet er så godt som aldrig brukt

DSC_0223.jpg

 

 

 

 

Så langt har jeg tenkt å gjøre noen småting på bilen:

 

[-] sota sideindikator-glass

 

[*] xc-grill

 

[*] solgardin til bakruta

 

[*] bort med orange lyspærer

 

[-] krom-speil?

 

[-] krom-dørhåndtak?

 

[*] mere soting av vinduer

 

[*] Xenon

 

[-] 17" eller 18" felger

 

[*] anlegg

 

 

Jeg kommer til å starte med lyspærer, sideindikatorer og solgardin. Noen som vet hvor jeg kan skaffe dette? Jeg har vurdert biltema solgardinen til 79kr men den har litt andre dimensjoner så den må evt. kuttes til.

 

 

Noen som har noen tips om antenna? motorisert, ikke-motorisert, hai-finne?

 

Hvor er den billigste og beste plassen for å skaffe xc-grill?

 

Alle tips og kommentarer mottas med stort takk :peace:

Endret av hansi001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset! :) Har også sjekket ut hova.com og de ser ut til å ha en god del stilige ting til s40.

 

ja det hadde vært en god idé å lakkere lister og håndtakene. Det hadde sett bra ut. Vaska nettopp bilen og tok noen få bilder som jeg tenkte jeg sku laste opp. De andre bildene var tatt i gråvær (huff og huff...)

 

DSC_0230.jpg

 

DSC_0233.jpg

 

DSC_0241.jpg

 

MEN! denne må bort.... eller bli mindre.... eller what ever.. bare liker den ikke :ratatatat

 

DSC_0235.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken bil! jeg trykket bare min antenne ned :P så den irreterer ikke meg lenger:p ligger muligens bilde på min topic:)

disse blå-hvite halogenpærer i nær- og- tåkelys/"xenon-look" er det noe tess? sånne man kjøper på biltema du tenker på?:)

 

Ja det var vel noe i den duren jeg tenkte på ja. Vet ikke om det ser bedre ut, men har hørt at de har kortere levetid :/ men det koster bare noen hundrelapper for fire pærer. Verdd et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei! det har gått ei stund siden sist post. Ordna med stereo i bila nå samt orginal s40 solgardin i bakruta :)

 

Spiller Eclipse AVN 2227p + iPod connector

Forsterker JBL GTO-3501

Sub JBL GT-412

 

Nye høytalere i døre og hatthylla kommer snart når jeg tar bryet.

Kan laste opp noen bilder ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

DA er det blitt årnings på stereo og stasj!

 

Kjøpt komplett Hertz-frontsett bak og forran, To stk JBL subber og en H/K forsterker fra bilradio'n.

 

I tillegg har jeg montert emblemløs XC-grill med netting bak, xenon i nærlys og i grøft :)

 

Så er det også blitt soting av bakre sideruter. Kan oppdatere posten om noen timer når jeg får tatt bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår