Gå til innhold

Sladding, piruetter osv

Ranger emnet


Terjeo

Anbefalte innlegg

Blei ringt opp av politiet i dag som påsto at jeg hadde drevet med "nærmest" piruetter som han kalte det.

 

Presanterte seg ikke eller noe på telefonen og jeg blei skikkelig forbanna. Han sa det var fra politiet så sa bare jaha, var det noe du ville?

 

Så kom det ut ditten og datten da, dro en liten donut på en parkeringsplass/snuplass hvor ingen var i nærheten men er en nazi nabo som har ringt inn da.

 

Han kom med det ene og andre, og jeg sa at ja men da får du komme med noen saklige bevis som f.eks bilder eller film, du er også velkommen til å måle dekka mine i forhold til spora (det gadd han ikke), ellers så kan du bare glemme at jeg gidder å diskutere det her med deg nå, ikke presanterte du deg heller, var det noe mer du ville?

Var ikke det da. Så bare lurte han på hva som skjedde om de så at jeg kjørte sånn, så JA hva skjer da?

 

Hvor lange blir det uten lappen?

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei ringt opp av politiet i dag som påsto at jeg hadde drevet med "nærmest" piruetter som han kalte det.

 

Presanterte seg ikke eller noe på telefonen og jeg blei skikkelig forbanna. Han sa det var fra politiet så sa bare jaha, var det noe du ville?

 

Så kom det ut ditten og datten da, dro en liten donut på en parkeringsplass/snuplass hvor ingen var i nærheten men er en nazi nabo som har ringt inn da.

 

Han kom med det ene og andre, og jeg sa at ja men da får du komme med noen saklige bevis som f.eks bilder eller film, du er også velkommen til å måle dekka mine i forhold til spora (det gadd han ikke), ellers så kan du bare glemme at jeg gidder å diskutere det her med deg nå, ikke presanterte du deg heller, var det noe mer du ville?

Var ikke det da. Så bare lurte han på hva som skjedde om de så at jeg kjørte sånn, så JA hva skjer da?

 

Hvor lange blir det uten lappen?

 

Det vanlige er 3 måneder, jf GP-4027 (Politiets instruks for trafikktjeneste).

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du har nokk blitt lurt:p

den gangen politiet ringer deg opp, ja da snør det kanelboller oppned!

Politiet har ikke kapasitet til dette, iallefall ikke når 70% av anmeldelser blir henlangt.

Du tror kanskje at det tar mindre av kapasiteten dems å kjøre rundt for å prate med folk?

 

politiet har fått installert fasttelefon og er utstyrt med mobile telefoner.

 

det brukes til å ringe rundt til folk med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har ikke kapasitet til dette, iallefall ikke når 70% av anmeldelser blir henlangt.

Seriøst, du tror ikke på det der? Hvis du ser på saker der anmeldelsen gjelder trafikkforseelser tror jeg mer på 70% andre veien.

 

Kapasitetsproblemene skyldes stort sett at de velger å bruke tiden sin på filleting som spinning på avsidesliggende p-plasser

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt ringt opp av politiet sjøl jeg...

Kjørte rundt med startnummer på døra. sa hvem han var, og "snakker jeg med startnummer 18?" Fikk bare en anmodning om å ta det litt penere.

Liten plass det her da, så veit godt hvem han polti kællen er

 

hahahahahahaha, beste jeg har hørt i hælja!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår