Gå til innhold

Fylla men det føltes ikke slik...

Ranger emnet


Blastabola

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var sikkert midtrabatten som flyttet seg forran bilen din, slik at du ikke greide å svinge unna ja.

Enhver person vil merke noe ved 2,3 i promille.

 

Når man er så full at man kræsjer i midtrabatter så skjønner vel til og med du at det ikke er spesiellt smart å kjøre bil.

Midtrabatter er en ting...hva om bussholdeplassen full av skolebarn hopper ut rett forran trynet på deg neste gang?

Får vi en tråd med "faans bussholdeplasser som beveger seg"?

Hvis det skjer:sats på at søstra mi ikke står der..da burde håpe på en ganske lang fengselsstraff.

 

Minimalt med sympati fra meg i denne tråden.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å kjørte med firmabilen på en lørdagskveld og klarte å la en idiotisk midtrabatt ødlegge venstre forhjul/skjerm.

 

Det er viden kjent at midtrabbatter er rimelig lite intelligente. De er faktisk ikke levende vesener i det hele tatt. Om du noensinne har forsøkt å føre samtale med en midtrabatt, må du nok ha vært ennå litt fullere en da du kjørte på denne.

 

Lang historie kort, og ikke våg dere promillekristne, men blodprøven viser 2,3.

Det var jo et respektabelt tall. Her er en ide: neste gang du skal drikke, og kjøre hjem: Prøv å telle flaskene! Om du er svær og feit, og har mye å fordele alkoholen på, kan du telle helt til.... EN... da har du fremdeles lov å kjøre. Vanskelig å telle så langt når du er full, kanskje?

 

 

Er det i det hele tatt mulig å kjøre med den promillen?

Kjøre den? Ja. Kontrollere? Nei. Du beviste dette ganske greit. Det er derfor fyllekjøring er ulovlig, ser du. Fordi man ikke får det til.

 

For jeg husker hele kvelden og alt som skjedde. Det var en liten midtrabatt som ødela hjul/skjerm/stilling, samtidig som jeg følte meg edru.

 

Folk husker jo at dem har vært for fulle til å stå oppreist?

 

Fint du ikke følte deg forkjølet. Tenk hvor mye den midtrabbatten kunne ødelagt da! (Blir vel mer riktig å si at du ødela bilen da du krasja...)

 

Kan og nevne at jeg hadde kjørt en mil før ulykken.

 

Fint du ikke kom enda lenger om du spør meg.

 

Skal i rettsmøte snart og vet ikke hvordan jeg skal addressere problemet.

 

Planlegge en tur på feriekoloni, legge av penger til bot, og finne jobb som du kan komme deg til uten bil.

 

Kan og nevne at jeg er avhengig av bil siden jeg er håndtverker.
Da får du straff som du fortjener...

 

 

 

Jobben er gått sin vei.

Så rart... Sjefen var vel ikek så imponert over skadene på bilen heller tenker jeg?

 

Elektrikker kan jeg ikke forente å bli på en stund, så da er jeg på sosialen.

Du kan jobbe på prix, byggmakker, biltema, esso, eller alle andre steder som ikke flytter på seg. Selv om det ikke fungerer spesielt bra i Norge, har vi faktisk kollektivtransport her.

 

En ung kapabel mann på trygd.

 

Ung, ja. Kapabel.. tja.. Stiller meg tvilende til det. Fysisk kanskje, men mentalt er det tydeligvis litt verre.

 

Gjett hvem som er mitt første offer da?

Ganske mange fra bilforumet ser det ut som? Du får litt å velge i.

 

Edit: Hvordan skal du komme deg rundt for å finne offrene dine? Du har jo ikke førerkort lenger?

 

Forsiktig på nettet gutt.....

 

Forsiktig bak rattet gutt.....

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår