Gå til innhold

Hva skjer med forumet? "Gå til første innlegg" osv.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hallo.. Jeg kjører Safari-nettleser og har ikke hatt NOEN problemer med forumet før idag.. Idag ser jeg at det er kommet en ny sak som står foran alle "store" tråder, nemlig "Gå til første innlegg"... Så nå ser forumet på min safarileser helt bak mål ut. Legger ved et bilde:

 

forum.jpg

 

 

På mozilla ser det også rart ut, men der funker det ihvertfall slik dere har tenkt det skulle, med "gå til første/siste-innlegg"-linkene osv..

 

Er også rart med innlegg/svar på Safari..

 

Slik får jeg det opp i mozilla:

Utennavn-4.jpg

 

 

Og slik får jeg det opp i Safari:

Utennaavn.jpg

 

Edit: Ja, har alt av oppdateringer osv på både maskinen og nettleseren (safari), men det har som sagt aldri vært sånn her før.. Må ha kommet idag..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder vel alle nettlesere tipper jeg.. Hadde lignende problem på annet forum her forleden, er forumet som bugger, ikke nettlesere.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her med IE. Heldigvis ikke bare meg:P trudde trojan hadde tatt seg en tur hit. Presterte å laste ned en sang uten å scanne, så fant jeg trojan etterpå. Får håpr jeg det går i orden da jeg akkurat har kjøpt ny bærbar:S

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de gamle ikonene er tilbake.. Er dette ufrivillig eller? *flisespikker* :D

 

Men dæven, nå var det jo 2000 gjester innom og titta igjen og.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår