Gå til innhold

C4 2.3 holder igjen?

Ranger emnet


MortenM

Anbefalte innlegg

ikke kommet noe lenger desverre :( men lurer kansje på om bensin filter kan kødde big time,ikke veit jeg,mne får bare prøve å se... trudde litt det kansje hva Lamdaen oxo men, men så leste jeg noe greier her på forumet, så tengte att KANSJE det er nok å 0 stille alle feil mld kjøre ei stund å sjekke ... det blir vell neste plan

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
ikke kommet noe lenger desverre :( men lurer kansje på om bensin filter kan kødde big time,ikke veit jeg,mne får bare prøve å se... trudde litt det kansje hva Lamdaen oxo men, men så leste jeg noe greier her på forumet, så tengte att KANSJE det er nok å 0 stille alle feil mld kjøre ei stund å sjekke ... det blir vell neste plan

 

 

Dårlig bensinpumpe ?? får ikke opp trykket.

OG det kan jo være det aller meste...må vel gå gjennom ALT.

Lambda neppe...da ville den garantert fått fet nok blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da ahr jeg testa å kjørt ei stund, å nå begynner den å sperre på ca 4000 0mdreiningr :( drar s0m en dass :( så det jeg lurer på nå er vis n0en har 0pplevd dette, 0m det ligger k0ks å dritt i eks0sen, å sperrer skal ikke det ha sinsykt mye å si?? viss n0e sperrer i eks0sen..

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Dette høres så typisk ut som en katalysator som begynner å bli tett altså. Rart det ikke var den... En kompis hadde en A4 1,9TDI som begynte å gå dårligere og dårligere, og til slutt gikk den som et dass. Titta i katalysatoren, og joda, der var det ødelagt og tett gitt! Fikk ut innmaten osv. og bilen ble styggsprek (så sprek som en 1,9TDI kan bli da:))igjen. Menmen, du får fortsette å feilsøke:)

'91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må si meg enig i han over her..er du egentlig sikker på at den catn er som den skal???Ivertfall er d no rav ruske galt med den motoren,den skal gå bra som fan egentli den..

Hvordan går den på tomgang da? starter den greit?

Kan jo og være en brent ventil..ellers sånne ting som.tenning,register er rett huket,fordeler(kjent feil på disse)

 

Hvist luftfilteret er så tett at den går så dårlig,så må d jaggu være tidenes tetteste luftfilter:)

 

Men ettersom den svart ryker,så tyder jo d på lite luft.Har du sjekka luftveien før luftfilterboksen da?

96 Audi A6 2,6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm 0k,takker f0r alle svar er så frustert her :( f0r n0a timer siden hvar jeg ute å kjørte, bilen blei n0rmal driftvarm, men synes den dr0 bare dårligere på slutten nå å følte den begynnte sperre nesten før 3500 0md wtf :(:(

så til helga river jeg av hele eks0sen,håper det er n0 der...

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår