Gå til innhold

hvilken ville du valg? tre jeg har funnet vs ditt forslag

Ranger emnet


vidar90

Anbefalte innlegg

Du bør i alle fall styre unna if, uansett hva slags bil du ender opp med. De flår stort sett alle unge folk. De skulle ha over 12000 for delkasko på suzuki swift GTi'en min, og da var jeg 25 år. Gjensidige og vesta skulle ha i rundt 4000 for samme forsikringen. Vesta er forresten ikke så gunstig hvis du er ganske fersk bak rattet (var i alle fall ikke det før), de vil helst ha kunder som har kjørt noen år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du bør i alle fall styre unna if, uansett hva slags bil du ender opp med. De flår stort sett alle unge folk. De skulle ha over 12000 for delkasko på suzuki swift GTi'en min, og da var jeg 25 år. Gjensidige og vesta skulle ha i rundt 4000 for samme forsikringen. Vesta er forresten ikke så gunstig hvis du er ganske fersk bak rattet (var i alle fall ikke det før), de vil helst ha kunder som har kjørt noen år...

 

Stemmer det du sier der ja. IF skulle ha 18300 for delkasko på 180'n min, mens Gjensidige skulle ha 8200. Tryg Vesta skulle ha 15000 tror jeg det var

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svarene.

 

men hva med denne, registrerer jeg den på faren min har jeg råd.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14392411&sid=xz3cbaHQr2e188983&WT.svl=Bilde

 

Gå for den;) jeg er toyota mekaniker, og det er sjelden at det er mye reperasjoner på de bilene. er somregel bare inne på service;)

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven den audien var fin. en ung kar som hadde hatt den sammen med faren, godt holdt, ofte på verksted for sjekk osv. bra anlegg, og når han så jeg var ung så sa han jeg kunne få senkefjærene fra brorens delebil på kjøpet.

 

men under prøveturen var det et merkelig rykk vær gang jeg slapp og trykka på gassen. vanlig med audi eller tegn på noe snart må repareres for masse penger? er jo kjørt 280 000km.

SAAB 900SE ´95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest morro må være MB siden den har RWD. Men det er en stor bil men relativt lite hk så sladding må event bli på vinteren.

 

80 FWD. Som nevnt så så den ikke akkurat ut til å være i bra stand.

 

Mazda. Driftsikker bil. Sjelden problemer og kan tenke meg du er nede på ca 1/2 forsikringen til MB

 

Jeg ville gått for Mazda av de 3 nevnte.

 

 

og du har sladda mye før ser jeg? bare å sveise diffen så kan du sladde det du orker på tørt også. jeg har 240 med 75% som jeg rasar med på prøveskilt. Det er 110hk og sladder som bare det den dritten også, gjelder bare å få bilen stiv og gjerne dårlige harde dekk.

 

124 er jo den stygge e-klassen til mercedes. 123 er helt klart det grommaste hvis du skal ha merce, det er den beste bilen som er laga noen sinne. grisegromt karosseri som trenger kun senk og felgær for å få grom. Billige også.

 

løp og kjøp.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår