Gå til innhold

Subaru E12/Libero

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Noen som har eid en E12 (det det står på bakluka)? Ble de importert til Norge? Har sett en sånn i Oslo to ganger i løpet av to uker, så noen må det jo være i landet. Disse er ikke små, de er minatyriske.

Den har også samme navn som et bleiemerke, hvis ikke det er hysterisk vet ikke jeg :D

 

subaru_libero_r4.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gjorde visst ikke det.. Var mest av den eldste modellen der da.

Boltsirkel er forresten 4x100 på E10, sikkert det på E12 og. 13-tommere ville jo blitt svært på denne, tenk dere muligheten :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Har sett en sånn i Oslo to ganger i løpet av to uker, så noen må det jo være i landet. Disse er ikke små, de er minatyriske.

 

Og da har jeg sett den igjen.. Føreren av bilen satt og lo av min bil mens jeg lo av hennes biggrin_upper.gif Neste gang skal jeg stoppe henne.. Hva er en grei sum å tilby for en E12? :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt av en bil det her, 3 sylindra suzuki baki, vipper ut fangern for å fylle olje.

 

Går forresten akkurat inn på firesøyleren på jobb, men det er bare såvidt.

 

Gikk en her før, blei smellt, gikk utrolig nok bra.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en grei sum å tilby for en E12? :D

 

"Libero" er jo italiensk for "gratis", så du kan jo ta det som et utgangspunkt? :D

 

Du som er inne i japansk vet kanskje også at stasjonsvognutgaven av Lancer på det japanske markedet også het Libero i en periode, men når det var husker jeg ikke.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
hehe.. Det var artig. hehe.. Er vel det eneste trikset man kan gjøre med en sånn bil også vel hehe..

 

Der var videoen jeg lette etter, dette er vel en Subaru:

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår